"Apple" parduotuvė: daužomi telefonai, vagystės ir apšlapinti kietieji diskai

"Apple" parduotuvė: daužomi telefonai, vagystės ir apšlapinti kietieji diskai

„Yra toks posakis: nepykdyk žmogaus, kuris tau patiekia maistą. Taigi nepykdykite ir žmogaus, kuris taiso jūsų kompiuterį“, – sako šešerius metus vienoje „Apple“ parduotuvėje JAV dirbęs Ronaldas (vardas pakeistas – aut. past.). Jis žurnalistams papasakojo parduotuvės užkulisius: kaip personalas vagia prekes, dalija įrenginius nemokamai, po darbo daužo „iPhone“ telefonus ir keršija nepatikusiems klientams, gadindami jų įrangą, skelbia 15min.lt.

Ronaldas dirbo vienoje iš daugelio JAV įsikūrusių „Apple“ parduotuvių, kuri blizga švara ir kurioje visuomet apstu naujausių technologijų milžinės įrenginių. Tačiau parduotuvės užkulisiuose dėjosi daugybė nešvarių dalykų.

Gizmodo.com žurnalistas daugiau nei metus bendravo su Ronaldu tiesioginio susirašinėjimo programomis ar telefonu. Jis žurnalistą taip pat supažindino su dar vienu vaikinu – pavadinkime jį Džeiku – su kuriuo kartu dirbo „Apple“ parduotuvėje „Genius“ pagalbos punkte.

Abu jie šaipydamiesi ir su panieka kalbėjo apie savo buvusią viršininkę, regiono vadovę, kuri valdė parduotuvę lyg nuosavą žaidimų aikštelę. Kiti darbuotojai buvo ne ką geresni. „Sunku suvokti, kaip čia yra, kad statistiškai įsidarbinti „Apple“ parduotuvėje yra sudėtingiau nei įstoti į prestižinį universitetą. Vis tik čia apstu pačių nemokšiškiausių žmonių“, – sako Džeikas.

Kartą panaudojau kliento kietąjį diską vietoje riedlentės, nes jis pasiskundė, kad aš smirdžiu. Arba mes tokiems šikniams tiesiog ištrindavome jų kompiuterių kietųjų diskų turinį, – sakė Ronaldas.

Didelė dalis darbuotojų, kurie nejausdami gėdos, eikvojo neišsenkantį įrenginių tiekimą.

„Nė vienas mūsų neturėjo gaminio, kuris būtų ne šviežias. Mes juos pasiimdavome skirtingais būdais. Niekas jų paprastai neišsinešdavo iš parduotuvės – tiesiog mes piktnaudžiavome savo privilegijomis. Tarkim, sudaužius telefoną sukurdavome tinkamą paaiškinimą ir jį pasikeisdavome, kaip eiliniai klientai. Mes tvarkėme visus popierius, ir pakeisdavome daiktus naujais iš aptarnavimui skirtų atsargų. „Apple“ niekada netikrindavo tokių dalykų. Dabar jau tai daro“, – sakė Ronaldas.

Ką įdomaus galima nuveikti su daugybe telefonų? Tarkim, juos daužyti.

Tai jie ir darė. Vakarėliuose su kitais „Apple“ darbuotojais jie prisigerdavo, išsitraukdavo savo telefonus ir mėtydavo juos ant žemės.

Kalbant apie gėrimus, „Genius“ pagalbos punkto darbuotojai neretai būdavo apgirtę darbe. O jei koks klientas kabinėjasi, jam visuomet galima atkeršyti. Tarkim, užpilti viskio ant kliento kompiuterio. Arba tarnybinėse patalpose įrengti „šaipyklą“ (kaip šventykla, tik skirta šaipymuisi) su erzinančio zirzlio kliento nuotrauka.

 

 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder