Praėjusių metų vasarą pradėjusi veikti "Mano būsto" interneto platforma ir mobilioji aplikacija "e-Būstas" populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi beveik 80 000 vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programos teikiamomis galimybėmis.
Sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas.
Anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, o pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją aplikaciją. Tokiu būdu žmonės sutaupo ne tik laiko, bet ir papildomų finansinių išlaidų.
"Praėjusiais metais pradėtas kurti ir vasarą pradėjęs veikti įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą.
Naudodamiesi šia programa mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiųsdami jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per "live chat" bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus", - sako bendrovės "Mano būstas" Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis.
"eBūsto" klientai noriai naudojasi gedimų fiksavimo ir siuntimo funkcija. Pavyzdžiui, jei laiptinėje perdegė lemputė arba sugedo durų pritraukimo mechanizmas, nebereikia skambinti namo administratoriui.
Užtenka gedimą užfiksuoti išmaniuoju įrenginiu ir vos vienu mygtuko paspaudimu per išmaniąją programėlę pranešti apie tai pastato valdytojui.
Toks pranešimas apdorojamas realiu laiku ir pradedamas nedelsiant vykdyti.
A. Žemaičio teigimu, nuo programėlės paleidimo pradžios gyventojai gedimus virtualiu būdu registravo jau daugiau nei 3 500 kartų.
Be to, nuolat daugėja klientų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per "eBūstą". Tai patogiau, nei naudotis internetine bankininkyste ar su popierine sąskaita pėdinti į artimiausią įmokų surinkimo vietą.
Mat užtenka turėti telefone ar planšetėje internetą, ir apmokėti sąskaitas galima būnant bet kuriame pasaulio krašte. Tai ypač patogu tiems, kurie gyvena ne Lietuvoje, tačiau nuomoja savo būstus kitiems.
"Pernai birželį per mobiliąją aplikaciją atsiskaitė 2 546 klientai. Šiemet šis skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus. Gegužę už suteiktas būsto priežiūros paslaugas per "eBūstą" mokėjo jau daugiau nei 13 tūkst. klientų. Toks augimas tik patvirtina, kad gyventojams reikia skaitmeninių paslaugų. Ir ne tik taksi iškvietimo ar maisto į namus užsakymo programėlių, bet ir su būsto priežiūra susijusių aplikacijų", - teigė A.Žemaitis.
Jis neabejoja, kad "eBūstas" išpildo vieną iš svarbiausių įmonės tikslų - būti žingsniu priekyje ir pateisina pastatų administravimo lyderio vardą Lietuvoje.
„Mano būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams, kuris ne tik patenkina vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvina būsto priežiūrą, leidžia operatyviau spręsti problemas, sumažina techninio bei administracinio darbo krūvį.
„Norint išlaikyti lyderio pozicijasrinkoje reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „eBūstas” yra vienas iš žingsnių, kuriant naują pastatų administravimo standartą“, - pridūrė A. Žemaitis.
„eBūsto“ aplikacija gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Mano būsto“ grupės įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms.
Rašyti komentarą