Ką turite žinoti, jei užsakytas viešbučio kambarys nebuvo suteiktas

Ką turite žinoti, jei užsakytas viešbučio kambarys nebuvo suteiktas

Klausimas. Neseniai su šeima keliavome po Lenkiją. Viešbučio kambarį, kuriame turėjome nakvoti, užsisakėme iš anksto, tačiau atvykę sužinojome, kad rezervacija per klaidą buvo anuliuota. Patyrėme labai daug nepatogumų, nes turėjome susirasti kitą nakvynę vėlai vakare ir sumokėjome gerokai daugiau nei planavome. Ar viešbutis turi atlyginti nuostolius?

Užsakydami viešbučio kambarius, visuomet atsispausdinkite ir turėkite užsakymo patvirtinimą. Būtinai perskaitykite užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus bei įsitikinkite, kad viską suprantate. Planuodami atvykti vėliau nei nurodėte užsakydami, apie tai informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, kad jūsų kambarys nebūtų atiduotas kitiems svečiams. Jei atvykote į viešbutį, kuriame iš anksto rezervavote kambarį, tačiau jus atsisakė apgyvendinti, nedelsdami kreipkitės į administratorių bei, nepavykus išspręsti problemos, reikalaukite raštiško paaiškinimo kodėl nesuteiktas kambarys. Pareikalaukite apgyvendinti kitame kambaryje, tačiau prisiminkite, kad jei jis kainuoja brangiau, jūs neturite patirti papildomų išlaidų. Jeigu paslaugos teikėjas nesuteikė kambario, tai privalo ne tik grąžinti pinigus, bet ir padengti jūsų nuostolius (kainų skirtumą) tuo atveju, jei neturėjo ko pasiūlyti ir jūs turėjote apsigyventi kitame viešbutyje, kur už kambarį sumokėjote daugiau. Norėdami pasinaudoti savo teisėmis, nepamirškite išsaugoti visų susijusių dokumentų.

Dar keletas patarimų, kurie pravers užsakant apgyvendinimo paslaugas. Įsidėmėkite, iki kada galite nemokamai atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis gali negrąžinti sumokėtos sumos ir / ar pritaikyti baudą. Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką - jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali pritaikyti papildomą mokestį (dažniausiai už pusę paros). Neskubėkite vaišintis kambaryje padėtais vaisiais, gėrimais, naudotis kosmetikos priemonėmis, jei nesate pasirengę už juos sumokėti. Viešbučiai privalo nurodyti papildomų paslaugų įkainius matomoje vietoje, tačiau jeigu tos informacijos nerandate ar abejojate, visais klausimais kreipkitės į viešbučio administraciją.

Kartais nuskaičiuojama didesnė suma už apgyvendinimo paslaugą nei buvo nurodyta užsakant. Tokiu atveju būtina nedelsiant kreiptis į paslaugos teikėją, pridėti paslaugos užsakymo patvirtinimą bei pareikalauti raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos. Jei pinigai nuskaičiuoti nuo banko kortelės ir paslaugos teikėjas neatsako ir nesprendžia problemos, kreipkitės į banką ir prašykite taikyti pinigų grąžinimo procedūrą.

Jūsų teisės buvo pažeistos keliaujant ar perkant Europos Sąjungoje? Klauskite Europos vartotojų centro ekspertų patarimo. Savo klausimus siųskite el. paštu [email protected]

Šis straipsnio leidyba buvo finansuojama Europos Sąjungos Vartotojų Programos (2014-2020). Straipsnio turinys atspindi tik organizacijos poziciją bei yra jos atsakomybė. Ji negali būti vertinama kaip atspindinti Europos Komisijos ir / ar Vartotojų, sveikatos, žemės ūkio ir maisto programų vykdomosios agentūros (CHAFEA) ar kitos Europos Sąjungos institucijos poziciją. Europos Komisija ir Agentūra neprisiima jokios atsakomybės už pateiktos informacijos panaudojimą.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder