Ši konferencija yra pagrindinis didžiausios šalies profesinės sąjungos Lietuvos marketingo asociacijos metinis renginys. "Ji sujungė penkis mano mėgstamiausius dalykus: rinkodarą, turizmą, žmones, pajūrį ir krepšinį", - juokavo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, trumpai apibūdindama konferenciją. Dar trumpiau, tik tris, tačiau esminius žodžius apie renginį pasakė jo šūkis: "Žmonės. Žinios. Patirtys."
Išties į konferenciją "Marketingas turizmui Lietuvoje" susirinko žmonės, turintys žinių ir patirties, kuria verta dalintis. ISM vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja daktarė doc. Indrė Pikturnienė savo pranešime akcentavo, kaip požiūris į vartotojo patirtį transformuoja turizmo ir svetingumo įmonių rinkodarą; kuo turizmo rinkai gali padėti nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose "influenceriai" pasakojo Laura Aleksandravičė. Kęstutis Pikūnas, reprezentacinio leidinio apie Lietuvą ir lietuvius "Passport" leidėjas, pažymėjo, kaip svarbu tikėti savo idėja ir nepasiduoti susidūrus su sunkumais; kokias socialinių tinklų, "Google" ir interneto funkcijas geriausia naudoti verslui, aiškino šios srities specialistai Aidis Dalikas ir Aurimas Paulius Girčys, "Design Thinking" principus sėkmingoms turizmo paslaugoms dėstė Ugnius Savickas. Dalyvavo konferencijoje Valstybinio turizmo departamento turizmo plėtros skyriaus atstovės Irma Mickuvienė ir Laura Bieliauskienė, jos pristatė šiandienę Lietuvos turizmo situaciją ir strategiją.
"Lietuva yra labai patraukli šalis turizmui, turinti labai gausius išteklius, kuriems reklamuoti reikalinga kokybiška rinkodara, bet ne mažiau svarbu ir užtikrinti kokybiškas turizmo paslaugas jau atvykusiems iš užsienio ar keliaujantiems vietoje šalies turistams, atsakyti į klausimą, kaip tai padaryti, priminti senas ir atskleisti naujausias rinkodaros priemones, užmegzti dialogą ir ieškoti problemų sprendimo būdų, įkvėpti kūrybiškumo ir įkvėpti veikti, - tokie svarbiausi šio renginio tikslai", - sakė LiMA direktorė A. Palaimaitė.
KOKYBĖ. "Lietuva yra labai patraukli šalis turizmui, turinti labai gausius išteklius, kuriems reklamuoti reikalinga kokybiška rinkodara, bet ne mažiau svarbu ir užtikrinti kokybiškas turizmo paslaugas jau atvykusiems iš užsienio ar keliaujantiems vietoje šalies turistams", - sakė LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė. Egidijaus Jankausko nuotr.
LiMA vadovė pasidžiaugė, kad pajūryje pavyko surasti ir įkvepiančių turizmo verslo pavyzdžių. Savo sėkmės istorijomis su konferencijos dalyviais pasidalino restorano "Monai" šeimininkai Vytautas ir Kristina Samavičiai, Palangos ledainės, išgarsėjusios burbuliniais vafliais, savininkai Laurynas ir Martynas Rimavičiai.
Informacijos atnaujinimas
Romena SAVICKIENĖ, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė
Džiaugiamės, kad tokio lygio renginys vyksta Klaipėdoje. Žinoma, jog daugelis dalykų, apie kuriuos kalbame, nėra nauji, bet infomacijos atnaujinimas visada yra reikalingas. Man pasirodė labai aktuali ir įdomi renginio dalis, skirta rinkodarai socialiniuose tinkluose, informacija, kaip efektyviai naudoti jų funkcijas. Galbūt ne visas jas įmanoma pritaikyti turizmo informacijos centro veikloje, tačiau tikrai įmanoma pritaikyti turizmo versluose. Tendencijos, naujovės, patarimai, sėkmės pavyzdžiai - buvo įdomūs. Norėtųsi dar daugiau pavyzdžių, kaip "n" miestas tampa turistų lankomu.
Šiuos žinios būtinos ir studentams
Jurgita KASPARIENĖ, Klaipėdos valstybinės kolegijos dėstytoja
Tokių forumų Klaipėdoje labai trūksta. Išgirdau labai daug reikšmingų "digital tourism" temų, kuriomis būtina papildyti turizmą studijuonačių studentų programas, t.y. būtent tai ko reikia Z kartos vartotojui. Savęs pristatymas socialiniuose tinkluose, savo produkto viešinimas - tai nauja ir būtina kelionių agento, gido veiklos dalis, apie kurią svarbu kalbėti kompetetingai.
Rašyti komentarą