Šiemet birželį krova Klaipėdos uoste, palyginti su pernai metų tuo pačiu mėnesiu, išaugo 17,1 proc. Generalinių krovinių, palyginti su pernai metais, padaugėjo net 50,7 proc. Anksčiau per mėnesį būdavo kraunama daugiau kaip 3 mln. tonų, o pastaruoju metu artėjama prie to, kad per mėnesį bus kraunama 4 mln. t.
Pirmo pusmečio rezultatai taip pat puikūs - palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu krauta 7,6 proc. daugiau krovinių. Šiemet matomas didelis šuolis konteinerių krovos srityje. "Tranšipmento" (iš didelio laivo iškrautus konteinerius mažesni laivai išplukdo į kitus uostus) apyvarta išaugo 10 kartų. LKAB "Klaipėdos Smeltė" pagaliau prasidėjo proveržis. Pasak Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidento Vidmanto Dambrausko, "Klaipėdos Smeltė" gali krauti per metus 1 mln. TEU (sąlyginių jūrinių konteinerių), o tonomis tai būtų 10 mln. tonų.
Padaugėjo ir ro-ro krovinių, nes į Klaipėdos uostą atėjo nauja linija "TT - Line". Prasidėjus konkurencijai AB "DFDS Seaways" paleido papildomą keltą ir sumažino automobilių plukdymo kainą.
Šiek tiek mažėjo skystųjų produktų, ypač naftos produktų krova, tačiau tikimasi, kad padėtis šaltuoju metu laiku pagerės. Be to, visuose 11 rytinės Baltijos jūros pakrantės uostuose (be Talino) mažėjo naftos produktų krova, išskyrus Rusijos uostus.

Rašyti komentarą