Bendrovė tvirtina, kad "melagingos, klaidinamos ir tikrovės neatitinkančios" recenzijos, kurias už pinigus užsakė prekių pardavėjai norėdami pagerinti savo prekių patrauklumą, kenkia "Amazon" reputacijai.
Balandį įmonė padavė į teismą bendroves, parduodančias sufabrikuotas recenzijas.
Kaip skelbia "Amazon", 1114 atsakovų, kurių vardai bendrovei kol kas nežinomi, siūlo savo paslaugas "Fibverr" tinklalapyje maždaug už 5 dolerius, žadėdami mainais parašyti teigiamą recenziją apie pardavėjo prekes ir paskirti aukščiausią balą.
"Nors tokių žmonių ne taip daug, šios recenzijos gali skaudžiai atsiliepti vartotojų bei gamintojų pasitikėjimui ir, savo ruožtu, pakenkti "Amazon" prekės ženklui", - teigiama bendrovės ieškinyje.
Rašyti komentarą