Didieji kosmetikos gamintojai atsisako naftos kilmės plastiko
Šiuo metu kosmetikos gamintojas ima bendradarbiauti su pasaulinio masto mokslo, technologijų ir tyrimų organizacijomis, su kuriomis drauge ieško būdų, kaip sukurti pakuotes iš inovatyvių ir aplinkai draugiškesnių medžiagų bei padaryti jas dar funkcionalesnes ir patrauklesnes vartotojui.
„Imamės veiksmų, kurie sumažins neigiamą įtaką mūsų Žemei. Jau ne vienus metus radikaliai keičiame pirkimo, pardavimo ir kosmetikos produktų vartojimo būdus. Kreipėmės į ekspertus, kurie padės mūsų naują tikslą paversti tikrove ir užtikrins, kad iki 2020 metų 70 proc. mūsų pakuočių sudėtyse nebebus naftos kilmės plastiko," - sakė „The Body Shop International" socialinės atsakomybės departamento vadovas Kristoferis Davisas (Christopher Davis).
Pirmas šios iniciatyvos žingsnis - bendras projektas kartu su Kalifornijoje įkurta „Newlight Technologies" kompanija, kuri gamina unikalų „AirCarbon" plastiką. „AirCarbon" - tai termoplastinė medžiaga, kuri išoriškai niekuo nesiskiria nuo įprasto plastiko, tačiau gaminama iš alternatyvių medžiagų - iš aplinkos surenkamų metano dujų ir anglies dioksido. Šios dujos sukelia šiltnamio efektą, tad gebėjimas panaudoti jas plastiko gamybai leidžia ne tik tausoti gamtinius išteklius, bet ir prisidėti prie klimato atšilimo stabdymo. Naujasis plastiko gamybos būdas yra devynis kartus efektyvesnis nei įprasti plastiko gamybos būdai.
„The Body Shop" bus pirmoji kosmetikos kompanija, kuri panaudos „AirCarbon" plastiką savo produktų pakuotėse. Tikime, jog šis naujasis mūsų įsipareigojimas paskatins ir kitas kompanijas ieškoti alternatyvų įprastinėms plastikinėms pakuotėms bei pakeis nusistovėjusius vartojimo įpročius", - sakė „The Body Shop Lietuva" vadovė Skaistė Tarvydienė.
Rašyti komentarą