Nuo dirbtinės salos ties Melnrage iki naujo uosto Būtingėje – taip per dešimtmetį vystėsi išorinio giliavandenio uosto vizija. 2011 m. ji įgavo ryškesnius kontūrus: atlikta uosto statybų galimybių studija ir pradėtas poveikio aplinkai vertinimas. Iš specialistų pasiūlytų alternatyvų 2011 m. rudenį prioritetine pasirinkta vieta prie Būtingės.
Tačiau vis dar liko daug klausimų. Ar tikrai Lietuvai reikia dar vieno uosto? Kokiais kriterijais vadovaujantis buvo renkama jam vieta? Kodėl linkstama prie Būtingės, nepaisant to, kad alternatyva brangesnė? Kokios galimos tokio objekto atsiradimo pasekmės regionui? Kaip bus mažinamas uosto poveikis aplinkai ne tik Lietuvos, bet ir kaimyninės Latvijos pajūryje?
Apie tai ir diskutuota su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generaliniu direktoriumi Eugenijumi Gentvilu, kuris susirinkusiems pristatė giliavandenio uosto prezentaciją.
Rašyti komentarą