Vilkikas „Gaia“ iš UAB Vakarų Baltijos laivų statyklos išplaukė į Daniją. Frederisijos uoste bus atlikti traukos jėgos bandymai. Šių bandymų Klaipėdoje atlikti neįmanoma, nes nėra nejudančios atramos, kuri galėtų išlaikyti didesnę nei 65 tonų trauką. Pagal sutartinius įsipareigojimus laivo traukos jėga turi siekti 65 tonas, tačiau, įvertinę jau atliktus bandymus ir atlikę preliminarius skaičiavimus, VBLS specialistai teigė, jog laivo traukos jėga sieks apie 70 tonų. Pagal sutartyje numatytus reikalavimus, maksimalus laivo greitis turi būti ne mažesnis nei 12,5 mazgo, tačiau manoma, jog paskutinieji eigos bandymai parodys gerokai didesnį laivo greitį – apie 14 mazgų.
Anot UAB Vakarų Baltijos laivų statyklos direktoriaus Jevgenijaus Petrovo (Jevgenij Petrov), paskutiniuosius laivo patikrinimus atlikę užsakovo atstovai negailėjo pagyrų laivo kokybei.
„Paskutinieji laivo eigos bandymai buvo atlikti esant itin sudėtingoms oro sąlygoms, tačiau tai nesutrukdė pasiekti sutartyje numatytų rodiklių. Dėl laivo kokybės iš užsakovo išgirdome tik teigiamus atsiliepimus. Kompanijos „Svitzer A/S“ atstovai pažymėjo, jog net ir pasikeitus laivų statyklos savininkui, produkcijos kokybė ne tik nenukentėjo, bet netgi pagerėjo“, – sakė direktorius J. Petrovas.
Vilkiko ilgis – 31,5 m, plotis –11,5 m. Generatorius suka trys „Wartsila“ 1600 kW galios varikliai, azimutinių stūmos įrenginių galia – 2 x 2100 kW. Laive sumontuota išorinė gaisro gesinimo sistema. Laivo statybą prižiūrėjo klasifikacinė bendrovė „Lloyd‘s Register“.
Kitas naujos kartos vilkikas „Geo“ užsakovui bus perduotas balandį.
UAB Vakarų Baltijos laivų statyklą ir kompaniją „Svitzer A/S“ sieja ilgametis bendradarbiavimas. Prieš dešimtmetį šiai kompanijai pastatyti 3 jūriniai eskorto laivai, o 2004 m.–2006 m. pastatyta 10 gaisrinių uosto vilkikų.
Rašyti komentarą