Jūrų kapitonų asociacijos pirmininkas Juozas Liepuonius, rekomendavęs LTSA S. Šiaučiūną, švelniai tariant, sutrikęs. Jūrų kapitonai norėtų žinoti priežastis, kodėl taip atsitiko. Anot jų, jeigu kapitonas S. Šiaučiūnas jau buvo nebe laikinai einantis Jūrų departamento vadovo pareigas, o nuolatinis, vadinasi, viskas buvo gerai, jis tiko. Kapitonai sunerimę, kad nauju vadovu nebūtų paskirtas koks nors partietis ar giminaitis, absoliučiai neišmanantis jūrinių dalykų.
S. Šiaučiūną tokia žinia pribloškė. Jis mano, kad jam pasiūlyta išeiti šalių susitarimu todėl, kad jo užimta gynybinė jūros bendruomenės pozicija neatitiko Vilniaus transportininkų vykdomos politikos. Visko gali būti, kad jie tik ieškoję preteksto jį atleisti iš užimamų pareigų. Juo tapo tai, kad S. Šiaučiūnas buvo pasiėmęs savaitę nemokamų atostogų.
Pasak S. Šiaučiūno, jis būdamas kapitonu negalėjo eiti prieš jūrinę bendruomenę. Sako, pavargęs kovoti, aiškinti transportininkams, kam jūrininkams reikalingos jūrininko knygelės, kodėl reikia tikrinti laivus ir t. t.
"Man pasiūlė išeiti bendru susitarimu. Pareiškė, kad nesuprantu jų politikos, nesutariu su tiesioginiu savo vadovu, administracijos direktoriaus pavaduotoju, kuruojančiu mūsų departamentą, konfliktuoju. Nei konfliktavau, nei ką. 10 mėnesių negavau to, ko reikalavau", - vakar "Vakarų ekspresui" sakė S. Šiaučiūnas.
Į klausimą, dėl kokių priežasčių atsistatydino S. Šiaučiūnas, LTSA Strateginio planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (komunikacijai) Irmantas Kuzas atsakė, kad abi pusės priėmė sprendimą, jog tolesnis bendradarbiavimas nebus efektyvus, kad S.Šiaučiūnas iš komandos pasitraukė šalių sutarimu.
Šiuo metu laikinai eiti Jūrų departamento vadovo pareigas yra paskirtas Linas Kasparavičius, LTSA Jūrų departamento Laivybos priežiūros skyrius vedėjas.
LTSA atstovo teigimu, vėl bus skelbiamas konkursas naujam Jūrų departamento direktoriui parinkti.
Interviu su S. Šiaučiūnu skaitykite kituose "Vakarų ekspreso" numeriuose.

Rašyti komentarą