Šiuo metu Uosto direkcija atlieka kapitalinį AB "Klaipėdos nafta" naudojamų 1 ir 2 krantinių, esančių prie jūros vartų, remontą. Pernai šios krantinės jau aptvarkytos. Po remonto darbų bus sudarytos geresnės galimybės švartuoti laivus, knechtai pastatyti kranto zonoje, o ne prie konstruktyvų, prie kurių švartuojami laivai. Todėl prie šių krantinių bus galima išlaikyti didesnio tonažo laivus ir esant prastesnėms oro sąlygoms.
Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, tai padaryti reikėjo dar 2009-aisiais, deja, laikas buvo prarastas. Po kapitalinio remonto šias krantines dar bus galima naudoti apie 5 metus.
Vėliau 1-2 krantinės bus rekonstruojamos pritaikant jas būsimam 17 m gyliui uoste, bet tai vyks dar negreitai. Šiuo metu dar tik rengiamas tų krantinių rekonstrukcijos techninis projektas. Jis bus baigtas vasarą. Kada prasidės rekonstrukcijos darbai, dar neskelbiama.
Aplinkos apsaugos agentūros Taršos prevencijos ir leidimų departamento Klaipėdos skyriui dar 2015-ųjų vasarą padarius išvadą, kad PAV tokiai rekonstrukcijai nėra privalomas, į jį kreipėsi Klaipėdos visuomenės sveikatos centras ir prašė klausimą persvarstyti. Šio centro specialistams pasirodė, kad nepateikta išsami informacija apie prognozuojamą triukšmą, vibraciją, įtaką gyvenamosios ir visuomeninės aplinkos kokybei, žmonių sveikatai ir t. t.
Galutinė išvada, kad PAV nėra privalomas, buvo padaryta remiantis informacija, jog atliekant rekonstrukcijos darbus numatoma naudoti vibropoliakalę, negeneruojančią impulsinio triukšmo. Teigiama, kad triukšmas artimiausioje gyvenamojoje aplinkoje - Vėtros ir Smilčių gatvėse - nebus didelis. Krantinių demontavimo ir rekonstrukcijos darbus planuojama atlikti darbo dienomis nuo 6 iki 18 val. Statybų metu esą bus imamasi triukšmą ir dulkes mažinančių priemonių.
Rašyti komentarą