KLASCO krantinės - jau oficialiai gilesnės

KLASCO krantinės - jau oficialiai gilesnės

Koncerno "Achemos grupė“ valdoma AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) ketvirtadienį gavo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos kapitono tarnybos dokumentą, kuriame užfiksuota, kad maksimali leistina laivų grimzlė prie trijų pagrindinių kompanijos krantinių yra 13 metrų.

"Nors pirmą laivą, kurio grimzlė siekė 13 metrų, pakrovėme šių metų birželio pabaigoje, iki šiol kiekvienam tokiam laivui krauti turėdavome gauti atskira uosto kapitono leidimą, nes maksimali leistina laivo grimzlė prie krantinių Nr. 4, 5 ir 6 buvo 12,5 metro“, - sakė KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Anot jo, oficialus leistino gylio padidinimas - dar vienas svarbus žingsnis didinant Klaipėdos uosto patrauklumą ir stiprinant konkurencingumą regione. Dar vakar 13 metrų gylis prie pagrindinių birių krovinių krantinių Klaipėdos uoste buvo tik išimtis, o šiandien - tai jau taisyklė. Kraunant "Panamax“ tipo laivus, net 10 centimetrų yra papildomi tūkstančiai tonų krovinio ir pajamų uostui.

"Krauti didesnius laivus KLASCO kompanijai labai svarbu, nes jau pradėti grūdų ir birių trąšų terminalų išplėtimo darbai, kurie terminalų pajėgumus padidins iki 7 mln. tonų per metus“, - sako A. Pauža.

KLASCO yra didžiausia Klaipėdos uosto krovos kompanija, kraunanti trečdalį viso krovinių kieko Klaipėdos uoste. Joje dirba 680 žmonių.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder