Primename, kad vietoje buvusios AB "Klaipėdos laivų remontas", kuri savo veiklą vykdė centrinėje uosto dalyje, nuo 2018 metų liepos 2 d. atsirado dvi AB - Kruizinių laivų terminalas, kuris lieka centrinėje dalyje, ir "Klaipėdos laivų remontas", kuris kraustomas į pietinę dalį. Abiem šioms bendrovėms vadovauja A. Butkus.
Jo teigimu, šiemet KLR investuos apie pusę milijono eurų į gamybos patalpas buvusiame Jūrų perkėlos terminale, AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") nuomojamoje teritorijoje. Pastatas bus apšiltintas, jo viduje bus montuojami tiltiniai kranai, mūrijamos įvairios gamybinės patalpos. Taigi buvusiame sandėlyje bus įrengtos gamybos patalpos.
Nepaisant su kraustymusi susijusių problemų, KLR remonto veikla nenukentėjo. Pasak bendrovės vadovo, 2019 metais rezultatai buvo teigiami. "Mums labai svarbus yra išsikėlimo laiku klausimas. Planuojame tai padaryti per trejus metus", - sakė A. Butkus.
"Vakarų ekspresas" jau rašė apie tai, kaip dalis gamybos buvo perkeliama į nuošalią pietinę dalį. Kol kas centre dar liko du KLR plaukiojantieji dokai, čia dar remontuojami laivai. Pasak A. Butkaus, galutinis persikraustymas, įskaitant ir dokų perplukdymą, numatytas 2023 metais.
Rašyti komentarą