Pagal įstatymą į teismą dėl bankroto bylos bendrovei iškėlimo gali kreiptis ir įmonės vadovas, ir savininkas. LJL generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas vakar patikino, kad jis tikrai nesikreipė į teismą. Kad tai būtų padariusi akcininkė AB "Lietuvos geležinkeliai", sakė neturįs informacijos.
Į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo gali kreiptis ir tiekėjai. Tačiau tokių žinių vakar po pietų LJL vadovas irgi neturėjo.
"Mus gąsdina visi. Nuolatos tikriname informaciją, bet kol kas tokių žinių neturime", - sakė S. Dobilinskas.
Susisiekimo ministerijos atstovai situacijos nekomentavo.
Vakar Klaipėdą taip pat pasiekė žinia, kad baigiasi maisto atsargos LJL laive "Raguva", stovinčiame Ispanijos uoste. S. Dobilinskas patvirtino, kad "Raguva" yra areštuota tiekėjų reikalavimu. Tačiau jis patikino, kad maisto atsargų šio laivo įgula gavo, jų esą turėtų užtekti dar 20 dienų. Atlyginimai šio laivo įgulai nemokėti jau du mėnesius, tad jie kreipėsi pagalbos į Tarptautinę transporto darbuotojų federaciją (ITF).
Vakar pagaliau į Klaipėdos uostą įvestas laivas "Venta", beveik dvi savaites stovėjęs išoriniame Klaipėdos uosto reide. Jis prišvartuotas prie krantinės, esančios seniau AB "Laivitė" nuomotoje teritorijoje. S. Dobilinsko teigimu, dar galutinis sprendimas nepriimtas, bet, ko gero, laivas turėtų būti remontuojamas savo uoste. Susiderėta, kad kurį laiką "Venta" pastovės prie tos krantinės. Su AB Vakarų laivų gamykla sutartis dėl laivo remonto kol kas nepasirašyta.
"Remontuoti laivą Klaipėdoje problemų nebūtų. Problema - pinigai", - sakė LJL vadovas.
Laivas "Deltuva" jau trečias mėnuo tebėra areštuotas Klaipėdoje. Laivas "Voruta" yra prie Afrikos krantų, Pusiaujo Gvinėjoje. Stovi tuščias, krovinys iškrautas, šiuo metu sprendžiamas klausimas, ką jis darys toliau. Kol kas vienintelis laivas "Romuva" turi krovinį ir vykdo komercinį reisą.
Rašyti komentarą