Pernai spalio 23 d. Uosto direkcijos Viešųjų pirkimų komisija konkurso rekonstruoti 67-68 krantines (ilgis - 340 metrų), kuriomis naudojasi jūrų krovinių kompanija "Bega", laimėtoja pripažino AB "Latvijas tilti". Įvykdžius II ir III minėtų krantinių rekonstrukcijos etapus gylis prie jų turėtų būti 16,5 m.
Konkurse dalyvavusi kita Latvijos bendrovė BMGS ginčija tokį sprendimą. Jos atsakovai mano, kad "Latvijos tilti" pasiūlyta kaina yra neįprastai maža.
Šiuo metu teismas yra pritaikęs laikinąsias apsaugos priemones ir sustabdęs pirkimo procedūras, tad Uosto direkcija su konkurso laimėtoja sutarties nėra pasirašiusi. Tad planuotus rekonstrukcijos darbus pradėti, ko gero, teks kiek vėliau nei norėta.
BMGS atstovų manymu, Uosto direkcija turėjo atmesti "Latvijas tilti" pasiūlymą ir BMGS pripažinti laimėjusia konkursą, nes ji pasiūlė antrą pagal didumą kainą", - sakė Uosto direkcijos Teisės departamento direktorius Linas Rudys.
Pirmą ir antrą vietą konkurse užėmusių Latvijos bendrovių pasiūlyta kaina skiriasi daugiau kaip 1,5 mln. eurų. "Latvijos tilti" siūlė 13,2 mln. eurų, o BMGS - 14,9 mln. eurų.
Rašyti komentarą