Iškilmėse dalyvavęs Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pavadino LSLA kolektyvą aukšto lygio profesionalų komanda ir padėkojo už tinkamai atliekamą kilnią misiją, be kitų dalykų, susijusią ir su žmonių gyvybėmis.
10 metų jubiliejaus proga administracijos vadovui Evaldui Zacharevičiui ir dar 8 šios įstaigos darbuotojams ministras įteikė Lietuvos Respublikos jūrų transporto darbuotojo garbės ženklus.
LSLA direktorius E. Zacharevičius, atėjęs dirbti į šią organizaciją iš laivyno, prisipažino, kad jaučia nostalgiją jūrai, bet į laivyną dirbti jokiu būdu negrįšiąs - dabar jis tiek daug žino apie tarptautinius ir konvencinius reikalavimus jūrininkams bei laivams, jog mano nesugebėsiąs jų įgyvendinti.
Nors Lietuvos jūrininkai ir pabamba, kad LSLA kelia per griežtus reikalavimus jiems, E. Zacharevičius pasidžiaugė, kad jie turi didelę paklausą pasaulio laivyne, kad Lietuvos vardas yra Baltajame Paryžiaus savitarpio supratimo memorandumo sąraše.
LSLA - kontroliuojanti ir priežiūrą atliekanti institucija. Jos akiratyje ne tik laivai ir jūrininkai. Ji prižiūri 244 įmones Klaipėdos uoste, kurios vykdo daugiau kaip 70 rūšių veiklą, susijusią su saugia laivyba.
Pasak E. Zacharevičiaus, LSLA tikslas - vykdyti priežiūrą ir patarti, kaip reikia įgyvendinti tarptautinius reikalavimus, o ne bausti už jų nesilaikymą.
Lietuvos laivų savininkų asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Lygnugaris pavadino LSLA partnere, prisiminė jos pagalbą, kai nepagrįstai buvo sulaikytas "Limarko" laivininkystės kompanijos laivas. Laivų savininkai administracijai padovanojo dar funkcionuojančio laivo modelį - tik 100 kartų mažesnį už tikrą laivą.
Lietuvos jūrininkų sąjungos pirmininkas Petras Bekėža palinkėjo LSLA prisiimti daugiau funkcijų ir tapti tikra jūrų administracija.
Jūrų kapitonų klubo vardu LSLA sveikino tolimojo plaukiojimo kapitonas Sigitas Šileris, stovėjęs prie šios institucijos kūrimo ištakų. Jis pasidžiaugė, kad administracijos direktoriaus pavaduotojas Robertinas Tarasevičius per tris dienas sugebėjo įtikinti Europos biurokratus, jog Lietuva turi tinkamą jūrų administraciją ir kad šalis įstojo į Europos Sąjungą jau turėdama visame pasaulyje pripažįstamus jūrininkų diplomus. S. Šileris atkreipė dėmesį į tai, kad Lietuvos jūrininkai išvažiuoja į užsienį ne braškių skinti, o dirbti moderniausiuose pasaulio laivuose.
Rašyti komentarą