Neseniai įgyvendintas projektas sutvarkant 43-45 krantines, kuriomis naudojasi KLR. Bendras jų ilgis - 142,14 m. Remonto darbai kainavo per 1 mln. eurų neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio. Uosto direkcijai pavyko sutaupyti 141 tūkst. eurų, tad reali šių darbų kaina - 893 tūkst. eurų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus teigimu, tos trys krantinės buvo prastos būklės, netgi įgriuvusios, nes vietomis buvo išplauta grunto dalis. Be to, reikėjo pakeisti senas atmušas ir knechtus, sutvarkyti pokraninius kelius, uždėti naują dangą, gelbėjimosi kopėtėles. Pasak A. Vaitkaus, tai pagerino darbo sąlygas KLR, be to, papuošė Kruizinių laivų terminalo vaizdą.
"Prie KLR krantinių, kurios suremontuotos ir pripažintos tinkamomis naudoti, švartuojami pramoginiai laivai. Tad jeigu bendrovė ir iškels savo gamybinę veiklą, tos krantinės vis tiek bus naudojamos. Viena krantinių jau buvo visai griūvanti, prie jos nebebuvo galima tvirtinti pontonų. Tai buvo sena dar medinių polių krantinė, viskas jau buvo supuvę", - sakė Uosto direkcijos ekonomikos ir finansų direktorius-vyriausiasis finansininkas Martynas Armonaitis.
Šiuo metu dar remontuojama paskutinė KLR krantinė, kuri taip pat buvo avarinės būklės. Krantinė atitrūko nuo kranto, buvo atsiradęs tarpas. Tad nepaisant to, kam ji bus naudojama, bet kuriuo atveju ją reikėjo remontuoti, nes kitaips ji būtų įgriuvusi. Prie jos irgi bus švartuojami pramoginiai laiveliai, nes jie netelpa Pilies uostelyje.
Netrukus startuos statybų darbai laivų krovos kompanijos "Bega" naudojamose 67-68 krantinėse, bus įgyvendinami antrasis ir trečiasis šių krantinių rekonstrukcijos etapai. Darbai buvo užstrigę dėl ilgo teisminio ginčo. Juos atliks Latvijos kompanija BMGS pagal jungtinės veiklos sutartį su UAB "Hidrostatyba". Darbų vertė - beveik 15 mln. eurų, trukmė - šiek tiek daugiau nei dveji metai.
Rašyti komentarą