Įmonė „Josef Möbius Bau-Aktiengesellschalf“ šį objektą pastatė už 51 999 991,38 Lt, įskaitant visas išlaidas ir mokesčius.
Iki tol ši vieta uoste buvo išnaudojama iš dalies – prie jos buvo pjaustomi nurašyti laivai, kaupiamas metalo laužas. Krantinės 66a ir 67a suformuoja pirsą, skirtą krovos darbams. Pirso ilgis – 236,80 m, plotis – 30 m, gylis – iki 13 m (perspektyvoje – iki 14,5 m).
Rekonstravus ir pratęsus krantines, atsirado papildomų galimybių krauti birius, generalinius ir skystus krovinius. Pirso operatorė Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ čia eksploatuos pastatytą universalų žemės ūkio produktų eksporto ir importo terminalą, skirtą visų rūšių biriai žemės ūkio produkcijai: grūdams, įvairioms išspaudoms, rupiniams, granulėms, cukraus žaliavai ir kt.
Technologiškai terminalas pritaikytas tiek eksportui, tiek ir importui, t. y. vienu metu galima vykdyti krovą abiem kryptimis, o terminalo pajėgumai ir techninės galimybės leidžia įmonei vykdyti visavertes krovinių skirstymo centro (HUB) funkcijas, t. y. priimti „Post panamax“ tipo laivus su dideliais kiekiais birių krovinių ir juos paskirstyti mažesniais laivais po Baltijos uostus, rašoma pranešime.
Rašyti komentarą