„Žinia, jog jau baigiami laive-saugykloje montuoti vieni galingiausių įrenginių, t.y. dujinimo įrenginiai – itin džiugina. Tai reiškia, jog laivo statybos eigoje jau artėja svarbus įvykis, kuomet laivas iš sausojo doko bus nuleistas ant vandens. Iki šio etapo pradžios privaloma sumontuoti visus svarbiausius technologinius įrenginius laivo viduje“, - apie SGD laivo-saugyklos statybas kalbėjo AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.
Laive baigiami montuoti 4 vnt. dujinimo įrenginių, kurių bendras svoris sudaro apie 400 tonų, o dujinimo pajėgumas iki 460 000 Nm3/h arba 11 milijonų Nm3 per parą, arba 4 milijardų Nm3 per metus.
Šiandien Pietų Korėjoje esančioje gamykloje jau surinktas laivo korpusas, kurį puošia mėlyna spalva. Taip pat atlikta: pagrindinių didžiųjų įrenginių ir blokų montavimas. Bendras laivo statybų baigtumas sudaro 60 proc.
Planuojama, jog SGD laivą-saugyklą nuleidus ant vandens bus vykdomi pastarieji darbai: SGD talpyklų montavimas, mažųjų mechaninių įrenginių montavimas, pagalbinių sistemų montavimas (navigacijos, švartavimo ir pan.), elektros ir signalinių kablių prijungimas prie laivo sistemų.
Sutartis dėl suskystintųjų gamtinių dujų plaukiojančio laivo-saugyklos su dujinimo įrenginiu pagaminimo buvo sudaryta tarp AB „Klaipėdos nafta“ ir Norvegijos bendrovės „Höegh LNG“. Tiekėjas pateiks laivą, teiks priežiūros ir operavimo paslaugas, užtikrins kompetentingą laivo įgulą.
Laivas - saugykla į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti 2014 metų II pusėje.
Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.
Rašyti komentarą