Skęstančio laivo savininkui - ultimatumas

Skęstančio laivo savininkui - ultimatumas

Trečiadienį Savivaldybėje vyko nuotolinis pasitarimas dėl Danės upėje skęstančio žvejybos laivo "Ole Willasen" transportavimo galimybių į dokavimo vietą. Savininkui pareikštas ultimatumas - trečiadienį atlikti gelbėjimo darbus. Šiandien vėl turėtų vykti pasitarimas savivaldybėje. Jo scenarijai bus skirtingi priklausomai nuo to, ar kliūtis Danės upėje vakar pašalinta, ar ne.

"Vakarų ekspresas" jau informavo, kad "Ole Willasen", stovintis prie krantinės Danės upėje, skendo jau du kartus.

Šiam laivui būtinas dokavimas, kad būtų atkurtas jo stovumas. Jis turi būti plukdomas į UAB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR) (dalies Danės krantinių koncesininkė) doką. Tačiau prieš tai laivo savininkui būtina gauti Lietuvos transporto saugos administracijos leidimą laivą plukdyti iš upės į doką.

Trečiadienį pasitarime dalyvavęs Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas sakė, kad savininko atstovai pažadėjo trečiadienį nuo 13 val. pradėti gelbėjimo darbus, kuriuos atliks UAB "Narų servisas". Laivas turės būti apžiūrėtas, išpumpuotas vanduo, esant reikalui užtaisytos tos vietos, per kurias jis sunkiasi, ir iškeltas.

"Ketvirtadienį ta pati kompanija rinksis dar kartą į posėdį ir toliau spręs šį klausimą. Dabar esminis dalykas - kliūties pašalinimas. Nuskendęs laivas, pasviręs į Danės pusę, jau yra reali kliūtis. Jeigu laivo savininkai jos per šiandien iki rytojaus ryto nepašalins, rytoj bus priimti sprendimai dėl kliūties šalinimo kitais būdais", - vakar sakė meras.

Paklaustas, ar vis dar ketinama kreiptis į prokuratūrą dėl viešojo intereso gynimo, V. Grubliauskas atsakė: "Pirmiausia reikia pašalinti kliūtį, o tada jau visi kiti veiksmai. Galbūt šį klausimą sugebėsime išspręsti ir be prokuratūros. Šiuo klausimu yra daug jautrių aspektų, nes savininkas yra Norvegijoje, taigi turime ir tarptautinį aspektą. Rytoj priklausomai nuo to, ar kliūtis bus pašalinta, ar ne, bus priimti skirtingi scenarijai".

KOKIE čia teršalai?

Skaitytojo nuotr.

Pasak praeivių, iš bonine užtvara aptverto laivo eina teršalai. Apie 16.30 val. prie skenduolio atplaukusio "Narų serviso" laivo kapitonas Andrejus Riabovas sakė, kad tai greičiausiai aliejaus iš virtuvės plėvelė. Laive gyveno žmonės. Pats laivas "Ole Willasen" trejus metus nebuvo naudojamas, jame neturėtų būti nė lašelio kuro.

A. Riabovo manymu, laivo gelbėjimo operacija turėtų pavykti. "Išnuomojome siurblius ir juos įkišę į laivą paleisime. Per minutę turėtų būti pumpuojama 7 tūkst. litrų. Dabar mano naras iššoks, uždarys visus iliuminatorius ir tą skylę, kur yra klozetas, ir pradėsime pumpuoti. Manau, 80 proc. kad operacija turėtų pavykti kaip praėjusį kartą".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder