Ne kasdien Klaipėdos uoste galima išvysti vaizdą, kaip laivas plukdo kitą laivą. Ir ne kasdien Danės upėje plaukia čia dar niekada nebuvę laivai .
Stebint naujo uoste laivo plaukimus, kilo tokios mintys:
- jis turi plaukti greitai, nes stovintį katamaraną supa ir nedidelė uosto banga, keleiviams tai nepatiktų;
- lėtai jis plaukia labai tyliai, o tai smagu;
- abu korpusai (plūdės) tokie siauri, kad greitai plaukdamas jis vargu ar kels dideles bangas, tad baimintis šalia praplaukiančio nėra ko;
- ne toks jau ir didelis bei baisus, kaip iš kalbų buvo galima įsivaizduoti.
Tokie pirmi įspūdžiai žvelgiant iš šono. Laukiam perdažyto laivo krikštynų ir pirmų plaukimų į Nidą.
Esu tokiu plaukęs Londone, tai žymieji Temzės kliperiai. Tik ten ne laivas, o miestas paliko įspūdį. Pas mus irgi turėtų Kuršių nerijos gamta, o ne laivas, turėtų būti akcentas. Taip ir bus, kai įprasim.
Laivo „River Runner® 150MkII x 5“ duomenys:
- Sukurtas: Australijoje, NQEA Australia
- Gamintas: Olandijoje, Damen
- Ilgis: 30.44 metrų
- Plotis: 7.00 metrai
- Greitis: 20 mazgų (~37 km/h)
- Aukštis: 6 metrai
- Svoris: 37 tonos
- Keleivių skaičius: gamintojas rašo 130, ant laivo borto užrašyta 80.
- Dviračiai: talpa iki 30, ant laivo borto užrašyta 50.
Reisus į Nidą ir atgal ketinama pradėti birželio mėnesį, bet gal pavyks ir anksčiau. Kol kas didžiausia bėda naujam keltui (man vis kyla klausimas, o šį katamaraną galima keltu vadinti?) – iš kurios vietos paimti keleivius? Klaipėdos krantinės tam per aukštos, teks sugalvoti, kaip žmonės ir dviračiams lengvai ir saugiau patekti į laivą.
Rašyti komentarą