Traktorių gabenimas į Venesuelą įgauna pagreitį

Traktorių gabenimas į Venesuelą įgauna pagreitį

Į Klaipėdos uostą atplaukė dešimtas ro-ro laivas, į Venesuelą išgabensiantis 400 baltarusiškų traktorių. Beveik per trejus metus per Klaipėdos uostą į šią Pietų Amerikos šalį jau išplukdytas 4 041 Baltarusijos ir Rusijos ratinės technikos vienetas.

Dešimto laivo, kuriuo tapo "Hoegh Traveller", atplaukimo proga Klaipėdos jūrinei bendruomenei oficialiai pristatyta tik šiemet liepą uostamiestyje biurą atidariusi UAB "Dealex Baltic". Ji - "Dealex" grupės narė ir atstovė Baltijos regionui. "Dealex" - Danijos ir Rusijos kapitalo įmonė, kuri specializuojasi ratinės technikos gabenimo srityje.

Ekspeditorių bendrovės "Dealex Baltic" atstovas Aidas Rutė pasakojo, jog jie veiklą Klaipėdos uoste pradėjo prieš dvejus metus, tačiau dirbo su kitu ekspeditoriumi. Per tą laiką į Klaipėdos uostą nukreipta jau 10 laivų. O šiemet liepos pradžioje grupės atstovai patys ėmėsi veiklos Lietuvoje. Taigi nuo šiol jie nebesinaudos tarpininkų paslaugomis. "Dealex Baltic" planuoja reguliarų ro-ro laivų plaukimą į Klaipėdos uostą.

"Jau užaugome iki tokio lygio, kad Klaipėdoje galime atsidaryti savo biurą. Iš pradžių dirbome dviese, o dabar jau esame keturi darbuotojai. Ketiname dar plėstis, šiuo metu planuojame "agresyvius" pardavimus. Ratinės technikos gabenimas nėra vienintelė mūsų veiklos sritis. Žadame būti aktyvūs ir konteinerių gabenimo, intermodalinių, negabaritinių krovinių pervežimų rinkoje. Mūsų grupė negabaritinių krovinių gabenimo srityje yra gana stipri. Tačiau kol kas pagrindinė energija bus skiriama ratinės technikos gabenimo mechanizmui užsukti", - kalbėjo A. Rutė.

Pasak jo, šiuo metu pagrindinė ratinės technikos gabenimo kryptis - Venesuela, tačiau jau vyksta žvalgyba, tad ateityje bus ir naujų krypčių.

Ratinė Baltarusijos ir Rusijos technika - traktoriai, sunkvežimiai, autobusai, sunkioji technika - sandėliuojama ir kraunama į laivus UAB Klaipėdos konteinerių terminalo nuomojamojoje teritorijoje. Iš 4 041 vieneto ratinės technikos, kuri jau išgabenta, didžioji dalis, t. y. daugiau nei 90 proc., yra baltarusiška.

Pirmas laivas, išgabenęs traktorius į Venesulelą, ekspedijuojamos kitos kompanijos, į Klaipėdą atplaukė 2009 m. kovą. Tais metais buvo atvykę tik du tokie laivai, pernai jų jau buvo 6, o šiemet su Norvegijos vėliava plaukiojantis "Hoegh Traveller" buvo ketvirtas.

"Kiekviena bendrovė, sugebanti generuoti naujus krovinius, mūsų terminalui labai svarbi. Džiaugiamės kiekvieno kliento atėjimu ir tikimės naujų krovinių", - sakė Klaipėdos konteinerių terminalo direktorius Vaidotas Šileika, komentuodamas kompanijos "Dealex" atėjimą į Lietuvą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder