Uostų gilinimo darbams skirtam laivui "Ham 317“ remonto metu buvo pakeista apie 30 t plieno, atliktas hidrocilindrų, padavimo-įsiurbimo linijų keitimas, elektros variklių, veleno linijos, dugninių durų remontas. Taip pat buvo modernizuota visa vamzdynų sistema, pajungta nauja hidraulinė sistema, atliktas armatūros remontas, nudažytas laivo korpusas bei atlikta daug kitų su projektu susijusių darbų.
Visus pagrindinius darbus vykdė VLG dukterinės kompanijos UAB "Vakarų korpusų konstrukcijos“, UAB "Vakarų vamzdynų sistemos“, UAB "Baltic Premator Klaipėda“ bei UAB "Wartsila BLRT Lietuva“.
"Projektas sudėtingas tuo, jog tai – specifinis laivas – žemsiurbė, kurioje daug nestandartinių vamzdynų, hidraulinių mazgų. Todėl teko kruopščiai suplanuoti kiekvieną darbų etapą, kad projektas ne tik būtų įvykdytas laiku, bet ir kokybiškai bei laikantis aukščiausių saugos reikalavimų“, – sakė VLR direktorius Vitalijus Frolovas.
Pasak jo, VLR kompanija stengiasi įžengti į specifinių laivų – žemsiurbių, kasimo, polių kalimo ir kitų laivų remonto rinką.
"Tikimės, jog šis projektas, kuris buvo nemažas išbandymas kompanijai, bus ne tik tvirtas žingsnis, atversiantis glaudaus bendradarbiavimo galimybes su garsia Olandijos kompanija "Van Oord“, bet ir sutvirtins įmonės pozicijas specializuotų laivų remonto rinkoje“, – sakė VLR vadovas.
Rašyti komentarą