Keleivių vežimo reguliariaisiais reisais vietinio susisiekimo maršrutais konkrečius tarifų dydžius nustato savivaldybių tarybos. Šie tarifų dydžiai peržiūrimi ne rečiau kaip kartą per metus.
"Tarifai peržiūrimi atsižvelgiant į vežimo sąnaudų, gautų pajamų pokyčius ir viešųjų paslaugų sutartyse tarp savivaldybių ir vežėjų numatytus įsipareigojimus", - teigė Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Numatyta, kad jei VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" iš keleivių vežimo maršrutais organizavimo veiklos patiria nuostolių (sąnaudos viršija pajamas daugiau nei 2 proc.), miesto Taryba gali didinti viešojo transporto tarifus arba skirti subsidijas.
Prieš metus Klaipėdos miesto taryba, kai buvo kalbama apie skylę "Klaipėdos keleivinio transporto" biudžete, buvo priėmusi sprendimą padidinti bilietų kainas.
Šįkart Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta darbo grupė, įvertinusi faktiškai pakitusias keleivių vežimo sąnaudas bei pajamas, siūlo kainų nekeisti.
"Darbo grupė siūlo 2021 metais nedidinti šiuo metu galiojančių viešojo transporto tarifų, o iš Savivaldybės biudžeto dengti VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" planuojamą apie 940 tūkst. eurų nuostolį 2021 metais", - komentavo R. Mockus.
Rašyti komentarą