Automagistralei - dubliuojantis kelias

Automagistralei - dubliuojantis kelias

Panašiai kaip ir Baltijos prospektas Klaipėdoje, netoli uostamiesčio esanti automagistralės Vilnius-Klaipėda atkarpa gali sulaukti lygiagrečiai einančio "pagalbinio" kelio.

Oficialiuose dokumentuose šio planuojamo kelio pavadinimas skamba griozdiškai: "jungiamasis kelio ruožas šalia magistralinio kelio A1 Vilnius?Klaipėda nuo Dauparų viaduko iki Jakų žiedo su privažiuojamaisiais keliais".

Kalbant paprasčiau, tai būtų kelias, einantis lygiagrečiai su autostrada nuo pat Dauparų viaduko iki Valstybinės kelių transporto inspekcijos Transporto priemonių kontrolės skyriaus, vairuotojų vadinamo tiesiog "skerdykla".

Pasak Klaipėdos rajono savivaldybės atstovų, šio beveik 5 km ilgio kelio prireikė šalia automagistralės esančių teritorijų vystytojams.

"Lietuvos automobilių kelių direkcija prieštarauja nuovažų į įvairias teritorijas įrengimui automagistralėje - esą kuo jų mažiau, tuo eismas saugesnis. Todėl išeitis tiems, kurie šalia autostrados nori plėsti verslą - atskiras kelias, iš kurio ir būtų galima patekti į tas teritorijas", - "Vakarų ekspresui" aiškino rajono savivaldybės Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyr. specialistas Karolis Litvinas.

Jo žiniomis, palei automagistralę norėtų steigtis ne viena įmonė, daugiausiai - logistikos, panašiai, kaip čia prieš kelerius metus įsikūrė "Vlantana". O ši, beje, naujojo kelio tiesimui yra tam tikra kliūtis.

"Dabar siūlomi trys variantai. Remiantis vienu iš jų, naujasis kelias eitų tiesiog per "Vlantanos" aikštelę, antruoju - tarp sandėlių, o trečiuoju kelias "Vlantanos" teritoriją aplenktų iš galo.

Panašu, ši įmonė kelio tiesimui neprieštarauja, tačiau norėtų tam tikros kompensacijos. Apie tai tikimės išgirsti birželio 3-iąją, kuomet vyks viešas susirinkimas dėl bendrovės "Plentprojektas" parengtų projektinių pasiūlymų", - sakė K. Litvinas.

Susirinkimo metu tikimasi išgirsti ir tai, ar kelio tiesimui neprieštarauja kitų čia esančių sklypų savininkai. Keliui reikalingos žemės paėmimas, K. Litvino teigimu, būtų kompensuojamas valstybės numatyta tvarka.

Jei susirinkime bus pritarta vienam iš trijų siūlomų variantų, reikės ir rajono savivaldybės bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos pritarimo, tada būtų ruošiamas specialus planas.

Su parengtais projektinių pasiūlymų sprendiniais nuo vakar galima susipažinti Klaipėdos rajono savivaldybės Architektūros ir urbanistikos skyriuje.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder