Dviejų mokyklų jungimo procesas šiek tiek vėluoja
Dviejų mokyklų jungimo procesas šiek tiek vėluoja

Artėjant mokslo metų pradžiai oficialaus Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos sprendimo dėl Klaipėdos laivininkų mokyklos ir Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokyklos sujungimo ir vieno Jūrinio sektoriaus darbuotojų rengimo centro įkūrimo dar nėra, nors tokios idėjos ministerija neatsisako. Pertvarkos procesas šiek tiek vėluoja.

Galimas daiktas, abi mokyklos naujus mokslo metus pradės dar kaip atskiros, nors jos jungimuisi yra visiškai pasirengusios. Kol kas ir moksleivių priėmimas vyko atskirai kiekvienoje mokykloje.

Pasak Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokyklos direktoriaus Arvydo Vaitkaus, šiuo metu dar tebesprendžiami sujungimo klausimai. Dėl jo vadovaujamos mokyklos jungimo bendrą sprendimą dalininkų susirinkime turi priimti abu dalininkai - ministerija ir UAB "Vakarų santechnika". "Mes jungtis esame pasiruošę, bet dar turi būti išspręsti visi teisiniai klausimai. Tik kol kas, kol teisiškai viskas dar nėra sutvarkyta, veikia dvi atskiros mokyklos", - sakė A. Vaitkus.

Pirmadienį šioje mokykloje buvo paskutinė mokinių papildomo priėmimo diena. Direktoriaus teigimu, atrodo, mokinių skaičius bus toks pat, koks buvo pernai, gal šiek tiek didesnis.

Ateityje vietoje tų dviejų minėtų mokyklų bus viena, turėsianti du specialistų rengimo centrus: Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykla rengs specialistus inžinerinei pramonei, o Klaipėdos laivininkų mokykla - logistikos ir atsinaujinančių energijos šaltinių, t. y. ir jūreivius, ir logistus, ir elektrikus, ir atsinaujinančių energijos šaltinių montuotojus ir gamintojus.

"Mes orientuojamės į Klaipėdos plėtrą, į vadinamąjį mėlynąjį proveržį. Mokykla visų pirma tenkins regiono interesus. Jeigu reikės, ateityje atsiras ir naujos mokymo programos", - sakė A. Vaitkus.

Planuojama, kad naujo centro bazė, tiksliau, valdymas, įsikurs Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykloje. Centrui vadovaus konkurso būdu išrinktas direktorius. Planuojamas moksleivių skaičius per metus - 500 ir daugiau.

"Kai tik bus įteisintas naujo centro statusas, visi stojusieji ir į vieną, ir į kitą mokyklą priklausys tam naujam jūriniam centrui. Iš esmės bus keičiamas tik pavadinimas, o visos mokymosi sąlygos visiems mokiniams išliks tokios pačios. Moksleiviai kaip ir anksčiau mokysis atskiruose pastatuose. Jie nebus niekur stumdomi - ką pasirinks, tą ir studijuos. Jungimo procesas jokios įtakos mokymosi procesui neturės. Todėl galima sakyti, kad išlieka abi Klaipėdai būtinos mokyklos", - komentavo A. Vaitkus.

PLANAI. Planuojama, kad Jūrinio sektoriaus darbuotojų rengimo centro bazė įsikurs Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykloje. Nuotraukoje mokyklos direktorius Arvydas Vaitkus rodo Jūrinės kultūros koordinacinės tarybos nariams turimą mokyklos įrangą.

Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

Ketvirtadienį bus patvirtinti reorganizavimo dokumentai

Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Komunikacijos skyriaus informacija
Profesinio mokymo įstaigų jungimas vyksta pagal valstybinių profesinio mokymo įstaigų tinklo vystymo 2018-2020 m. planą. Plano tikslas - sutelkti ir efektyviai naudoti resursus bei kelti profesinio mokymo kokybę, kad ji kuo geriau atitiktų darbo rinkos ir besimokančių asmenų poreikius.
2019 m. balandžio 30 d. Vyriausybė pritarė sprendimui, kad Klaipėdos laivininkų mokykla ir Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykla susijungs į Jūrinio sektoriaus darbuotojų rengimo centrą.
Reorganizavimo procedūros jau įsibėgėjusios. Numatyta naujos įstaigos valdymo struktūra, parengtas pareigybių sąrašas. Šį ketvirtadienį naujosios įstaigos dalininkų susirinkime bus galutinai patvirtinti reorganizavimo dokumentai.

 

Sidebar placeholder