Parengti tokį projektą buvo nuspręsta pernai, minint darnaus judumo metus. Pasak Klaipėdos mero pavaduotojo Artūro Šulco, tikslas būtų įrengti reikalavimus atitinkantį magistralinį dviračių taką palei vieną iš uostamiesčio magistralinių arterijų.
"Projektas numatytas ir specialiajame šios teritorijos plane, kuris buvo patvirtintas 2015 metais", - priminė jis.
Techninį dviračių takų rišlumo didinimo projektą rengia UAB "Hidrostatybos projektai". Vakar su Klaipėdos savivaldybės administracijos atstovais uždarame posėdyje projektuotojai aptarė pirminius pasiūlymus bei problemiškiausias vietas.
"Pagrindinė problema, su kuria susidūrė projektuotojai, yra erdvės trūkumas įrengiant 2,5 metro pločio dviračių taką. Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse yra vietų, kuriose tai ypač sudėtinga. Reikia arba griauti namus, arba koreguoti valstybinių ir privačių sklypų ribas. Dokumentas rengiamas ilgam periodui. Tad bus suskirstytas etapais ir po truputį įgyvendinamas. Anksčiau ar vėliau tai reikės padaryti", - sakė vicemeras.
Pašnekovas pažymėjo, kad pietinėje miesto dalyje, Minijos gatvėje iki Baltijos prospekto, iki naujosios Smiltynės perkėlos yra gana geri, nors ir ne magistraliniai dviračių takai.
"Šiauriau, Minijos gatvėje nuo Baltijos prospekto iki Pilies gatvės, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse yra vietų, kurias pravažiuoti nenulipant nuo dviračio neįmanoma. Skirtingi šaligatvių lygiai, yra vietų, kuriose šaligatviai iš viso dingsta. Pavyzdžiui, priešais buvusį policijos komisariatą, viduryje Naujojo Uosto gatvės stovi namas. Dviračių takas turėtų jį kirsti. Šį pastatą reikėtų imti visuomenės poreikiams ir griauti, o jo vietoje nutiesti normalų dviračių ir pėsčiųjų taką", - pateikė pavyzdį A. Šulcas.
Techninį dviračių takų rišlumo didinimo projektą ketinama parengti šiais metais. Kitąmet būtų skelbiamas konkursas rangos darbams, ir projektas pradedamas realizuoti.
Rašyti komentarą