Girulių geležinkelio stotis lieka, bet...

Girulių geležinkelio stotis lieka, bet...

Vyriausybė ruošiasi svarstyti Susisiekimo ministerijos (SM) parengtą nutarimo projektą, kuriuo siekiama kai kurių geležinkelio stočių ir stotelių uždarymo. Sąraše atsidūrė ir Girulių geležinkelio stotis, nors pati ministerija neigia, kad ji bus uždaryta.

Vakar naujienų agentūra BNS pranešė, kad "parengtame nutarimo projekte, kurį Vyriausybė svarstys ketvirtadienį, taip pat numatoma uždaryti Girulių geležinkelio stotį Klaipėdoje, tačiau stotelėje traukiniai ir toliau stotų pagal poreikį".

Vis dėlto SM atstovai, paklausti, ar Girulių geležinkelio stotis tikrai bus uždaryta ir, jei taip, kas bus vietoje jos, suskubo raminti, kad to neatsitiks.

"Stotis ir toliau veiks, tik pasikeis jos juridinis statusas - ji taps sudėtine Klaipėdos geležinkelio stoties dalimi, - teigiama "Vakarų ekspresui" atsiųstame ministerijos Komunikacijos ir protokolo skyriaus atsakyme.

Be to, raminama, kad "Girulių stoties pastatas ir peronai liks".

Remiantis atsakymu, "šiuo metu Girulių geležinkelio stotis neatlieka dalies stočiai priskirtų funkcijų, nurodytų Techninio geležinkelių naudojimo nuostatuose, t. y. jos keliuose neteikiamos krovinių siuntėjams (gavėjams) paslaugos ir neišformuojami traukiniai".

Būtent todėl, ministerijos atstovų teigimu, ir prireikė keisti stoties juridinį statusą.

"Įgyvendinant projektą "Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra II etapas. Pauosčio kelyno rekonstrukcija" parengtas techninis projektas, kurio tikslas - modernizuoti, atnaujinti Girulių geležinkelio stoties ir Klaipėdos geležinkelio stoties Pauosčio kelyno kelius, sutrumpinti krovinių ir keleivių vežimo geležinkeliais laiką padidinant keleivinių traukinių greitį iki 140 km/h.

Įgyvendinus šį projektą, Girulių geležinkelio stoties viešosios geležinkelių infrastruktūros objektai (vadinasi, ir keleivių stotis bei peronai) taps sudėtine Klaipėdos geležinkelio stoties Pauosčio kelyno dalimi", - paaiškino ministerija.

Vis dėlto ateityje gali būti, kad keleiviniai traukiniai Giruliuose nebestos.

"AB "Lietuvos geležinkeliai" kol kas ir toliau ketina įlaipinti bei išlaipinti keleivius šioje stotyje, tačiau sustojimo reikalingumas ateityje bus vertinamas atsižvelgiant į keleivių srautų pokyčius", - sakoma SM laiške.

"Lietuvos geležinkelių" duomenimis, geležinkelio ruože Vilnius-Klaipėda-Vilnius per metus vidutiniškai pervežamas 534 791 keleivis, o iš Girulių stoties 2015 metais išvyko ar atvyko 2 181 keleivis.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder