Jaunimas formavo Klaipėdos turizmo viziją

Jaunimas formavo Klaipėdos turizmo viziją

Rugsėjo 7-osios popietę Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas paskyrė susitikimui su Jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ dalyviais. Programos dėka pasiektais rezultatais dalinosi organizacijos „Klaipėdos regionas“ direktorė Klaudija Kionies ir programos rezidentas Andrius Stočkūnas.

Jaunųjų profesionalų programa (JPP) „Kurk Lietuvai“ – pirmoji ir kol kas vienintelė profesinio tobulinimo ir gerosios užsienio praktikos pritaikymo programa Lietuvoje, kuri suteikia galimybę jauniems profesionalams savo žiniomis ir idėjomis prisidėti prie modernios Lietuvos ateities kūrimo. Į Klaipėdą JPP komanda atvyko ieškoti priežasčių, kurios kliudo vykdyti turizmo rinkodarą.

Jaunieji profesionalai čia praleidę keletą mėnesių pastebėjo, jog turizmo rinkodara Klaipėdos regione nėra strategiškai planuojama. Šios problemos sprendimui, kaip vienas pagrindinių programos metodų, buvo surengtas turizmo rinkodaros forumas, kuriame dalyvavo turizmo ir rinkodaros sričių specialistai iš visų 7 Klaipėdos regionų. Diskusijų, kūrybinių dirbtuvių metu identifikuoti pagrindiniai rinkodaros koncepcijų elementai, tikslinės regionuose apsilankančių turistų grupės, apibendrinant forume gautą informaciją ji buvo statistiškai ir analitiškai pagrįsta.

Andriaus Stočkūno teigimu, turizmo rinkodaros forumo metu gauta ir dokumentuota medžiaga turi tapti turizmo rinkodaros strategija regione. “Klaipėdos regionas bus pirmasis, kuris į turizmo rinkodarą, į turizmo sektorių žiūri regioniškai. Toks kooperavimasis yra itin svarbus rinkodarai, kadangi ne visų miestų savivaldybės turi pakankamai lankytinų objektų, kuriuos galėtų pasiūlyti savo turistams. Regionams bendradarbiaujant, turistams suteikti pasiūlymai įgaus didesnę vertę”, - apie regioninę turizmo rinkodaros strategiją kalbėjo Andrius Stočkūnas.

Viso regiono rinkodaros strategija gali pasiūlyti ne tik vertesnius kelionių paketus turistams, bet ir atnešti daugiau finansinės naudos savivaldybėms – strategijos įgyvendinimo kaštai yra paskirstomi visiems regionams. Strategijos įgyvendinimas ruošiamas Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Europos Sąjungos investicijų fondo e-rinkodaros priemonėmis. Jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ dalyviai tikisi, kad prie jų sukurto regioninio turizmo rinkodaros projekto prisidės ne tik ne tik įgyvendintojai – savivaldybės, bet ir verslo atstovai.

Klaipėdos regione per savo rezidavimo laikotarpį pasiektais rezultatais JPP dalyviai yra patenkinti. Klaudijos Kionies teigimu, svarbu, kad nuo šiol regionas turės savo bendrą turizmo kontekstą bei viziją. Jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ dalyviais ir jų pasiekimais - ne tik Klaipėdos mieste, bet ir visame regione - džiaugėsi ir meras Vytautas Grubliauskas.

„Noriu padėkoti už šį įdirbį, smagu, kad kūrėte Klaipėdą Lietuvoje, o Lietuvą - Klaipėdoje“, - gerų žodžių JPP komandos nariams negailėjo uostamiesčio meras. V. Grubliauskas didele vertybe laiko tai, kad „Kurk Lietuvą“ dalyviams regione pavyko suformuoti vieningą poziciją turizmo rinkodaros klausimu. Meras viliasi, jog panašios iniciatyvos neaplenks miesto ir ateityje.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder