“Mano BŪSTAS”, laikydamasis rekomendacijų, daugiabučiuose namuose karantino laikotarpiu nebevykdo gyventojų apklausų ir balsavimų tiesiogino kontakto būdu. Tačiau tai nereiškia, kad gyventojai nebeturi galimybės vienu ar kitu namo priežiūros klausimu išreikšti savo nuomonę.
Priešingai, savo nuomonę apklausose ar balsavimuose jie gali pareikšti vos keliais mygtukų paspaudimais, naudodamiesi “eBŪSTO” programėle. Greitai, saugiai ir patogiai.
Be to, pastebėjus bet kokį gedimą daugiabutyje, apie tai galima pranešti taip pat išvengiant bet kokio “gyvo” kontakto. Pakanka gedimą nufotografuoti ir, naudojantis “eBŪSTO” programėle, nusiųsti įmonės specialistams. Gedimas akimirksniu registruojamas ir pradedma jo likvidavimo procedūra.
Dar vienas privalumas visuotinio karantino metu – galimybė nemokamai, vos keliais mygtukų paspaudimais, apmokėti būsto priežiūros sąskaitas neišeinant iš namų. Šiuo atveju klientams nereikia jungtis prie el. bankininkystės ar, juo labiau, kulniuoti į įmokų surinkimo vietas.
“Žvelgiant į šiandieninę situaciją esame įsitikinę, kad “eBŪSTAS” yra geriausia ir saugiausia priemonė, padedanti užtikrinti visapusišką namo priežiūrą išvengiant tiesioginio žmonių kontakto. Todėl visus mūsų klientus skatinu naudotis šią programėle ir visus būsto prežiūros klausimus spręsti saugiai ir išmaniai. O pasibaigus karantinui “eBŪSTAS” ir toliau bus tas įrankis, kuriuo visus namo priežiūros klausimus bus gaima tvarkyti kelių mygtukų paspaudimais”, - sako “Mano BŪSTO” direktorius Mindaugas Genys.
Pašnekovas pridūrė, kad įmonėje anksčiau atliktos investicijos į išmaniąsias sistemas pasitvirtino, nes net ir krizinėmis situacijomis jos leidžia klientams teikti visas paslaugas. “Visi mūsų klientai gali būti ramūs dėl savo namų – tiek avarijų lokalizavimas, tiek priežiūros paslaugos bus teikiamos laiku ir kokybiškai”, - pabrėžė M.Genys.
“eBŪSTO” platforma šiuo metu naudojasi daugiau nei 65 tūkst. įmonės klientų.
Rašyti komentarą