Ketinama steigti nuotolinio aptarnavimo centrą

Ketinama steigti nuotolinio aptarnavimo centrą

Klaipėdos savivaldybė stengiasi neatsilikti nuo technologijų pažangos ir siekia praplėsti fiziniams asmenims teikiamų paslaugų kiekį elektroninėje erdvėje. Po truputį einama link to, kad atsirastų gyventojų nuotolinio aptarnavimo centras.

Planuojama fiziniams asmenims suteikti galimybę internetu atlikti populiariausias funkcijas ir tokiu būdu taupyti laiką ir Savivaldybės žmogiškuosius resursus.

Trečiadienį vyko pasitarimas, kuriame dalyvavo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius, vyriausiasis patarėjas, skyrių ir įmonių, teikiančių gyventojams paslaugas, atstovai.

Pasak Klaipėdos miesto savivaldybės vyriausiojo patarėjo Deivido Petrolevičiaus, pirminių apmąstymų metu aptarta gyventojų nuotolinio aptarnavimo centro internetinės bazės ir fizinio centro atsiradimo galimybė, kur būtų galima pasirašyti ir nutraukti sutartis, vykdyti apmokėjimus, pažymų išėmimą bei kitas funkcijas.

"Paprašėme savivaldybės skyrių ir paslaugas gyventojams teikiančių įmonių viduje įvertinti vieno gyventojams paslaugas teikiančio centro atsiradimą.

Visi suprantame, kad susitvarkyti reikalus šiais laikais lengviausia internetinėje erdvėje. Matome, kad internetinis aptarnavimas populiarėja ir fizinio kontakto mažėja.

Tačiau neužmirštame, kad yra žmonių, kurie norės ateiti ir gyvai susitvarkyti savo reikalus, todėl planuojama ir fizinio aptarnavimo vieta", - sakė D. Petrolevičius.

Panašiu principu gyventojus aptarnauja Valstybinė mokesčių inspekcija. Iš esmės visas populiariausias paslaugas iš VMI galima gauti nuotoliniu būdu, tačiau vis tiek veikia atstovybės, kuriose gyventojai yra aptarnaujami ir, jeigu pageidauja, yra supažindinami su nuotolinių paslaugų gavimu.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Dobranskio teigimu, kol kas gyventojų nuotolinio aptarnavimo centro koncepcija tik vystoma, bet yra matomas poreikis gyventojams suteikti įvairių konsultacinių paslaugų plečiant prieinamumą prie viešųjų paslaugų.

"Kol kas siekiame susipažinti su kitų miestų praktikoje naudojamu gyventojų nuotolinio aptarnavimo centru. Įvertinę kitų privalumus ir trūkumus tinkamą variantą taikysime Klaipėdai.

Norime, kad tokiame centre gyventojų klausimai būtų sprendžiami greičiau, o paslaugos teikiamos efektyviau", - kalbėjo A. Dobranskis.

Klaipėdos miesto savivaldybė buvo pasirašiusi sutartį su valdymo konsultacijų įmone "Civitta". Inovatyvumą viešajame sektoriuje diegianti įmonė vertino, kaip organizuojamas savivaldybės administracijos darbas.

Vienas tikslų buvo išsiaiškinti seniūnijų poreikį Klaipėdos mieste. Paaiškėjus, kad jos gyventojams padėtų spręsti rūpimus klausimus, tačiau tai kasmet kainuotų 500 tūkst. eur., nuspręsta vystyti gyventojų nuotolinio aptarnavimo centro koncepciją.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder