Klaipėdos sankryžai skirta 10 milijonų eurų

Klaipėdos sankryžai skirta 10 milijonų eurų

Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus pranešė džiugią žinią klaipėdiečiams - Vyriausybė nusprendė iš biudžeto skirti 10 mln. eurų Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžai rekonstruoti.

Klaipėdos miesto vadovai per šalies valdžios atstovų vizitus uostamiestyje nuolatos stengiasi priminti, kad dar statant Klaipėdoje Suskystintųjų gamtinių dujų terminalą buvo žadama rekonstruoti šiame mieste tris sankryžas - Baltijos pr. ir Minijos g., Baltijos pr. ir Taikos pr. bei Baltijos pr. ir Šilutės pl.

Apie tai, kad pinigai skirti pastarajai, A. Vaitkus užvakar gavo žinutę iš susisiekimo ministro Roko Masiulio.

Taigi dabar miestui belieka baigti tvarkyti minėtos sankryžos projektą, kad tuos pinigus būtų galima investuoti. Būtų labai gerai, kad dar šiemet būtų baigtas rengti projektas, kad kitais metais jau būtų galima parinkti rangovą. "Smagu, kad Lietuvos Vyriausybė teikia Klaipėdos uostui prioritetą. Šalies premjero sprendimu minėta suma liko nepaliesta. Iš tikrųjų labai svarbus centrinės valdžios požiūris į Klaipėdos miestą kaip uostamiestį", - sakė A. Vaitkus.

Paklaustas, ką galima padaryti už 10 mln. eurų, A. Vaitkus atsakė, kad už tiek pinigų būtų galima pastatyti estakadą. Pasak jo, labai svarbu, koks bus projektas. Gali būti projektas, kainuojantis ir 40 mln. eurų, nutiesiant komunikacijas iki Malūno tvenkinio. "Džiugu, kad pradedame kalbėti apie realybę", - sakė jis. Anot jo, labai panaši ir maždaug tiek kainavusi sankryža yra Vilniuje Laisvės prospekte.

Buvo labai daug diskusijų ir dėl Minijos g. ir Baltijos pr. sankryžos. Uosto direkcija parengė studiją, kuri parodė, kad piko metu tik apie 5 proc. sunkiojo transporto yra susiję su uosto veikla.

A. Vaitkaus manymu, pirmas labai reikšmingas žingsnis bus žengtas sutvarkant Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžą, t. y. pastatant estakadą.

"Kaip rodo transporto srautų pasiskirstymas, pavyzdžiui, Taikos pr. ir Baltijos pr. sankryžoje transporto kamščių, galima sakyti, nėra - srautai išsiskirsto. Labai teigiamai vertinu, kad miestas pradėjo mąstyti apie intelektines transporto srautų valdymo sistemas. Jas įdiegus galima didinti sankryžų pralaidumą. Nemanau, kad miestui būtina imtis visų trijų Baltijos pr. sankryžų rekonstrukcijos. Kaip parodė Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža, jeigu būtume iš karto pradėję jos rekonstrukcijos antrąjį etapą, t. y. statę tunelį, situacijos nebūtume pagerinę, o išleidę labai daug pinigų", - sakė A. Vaitkus.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder