Kodėl neįspėjama, kad pokalbis įrašomas?

Kodėl neįspėjama, kad pokalbis įrašomas?

Klaipėdietis, nenorėjęs viešinti savo pavardės, informavo, kad paskambinus į AB "Smiltynės perkėla" dispečerinę telefono numeriu (8 46) 311 117, pokalbis yra įrašomas, bet žmogus apie tai neįspėjamas. "Aš ne prieš, kad pokalbis būtų įrašomas, bet noriu žinoti apie tai. Tai labai šiurkštus pažeidimas", - kalbėjo vyras.

Vyras pasakojo, kad jau mažiausiai mėnesį bando aiškintis situaciją, kodėl tokia prestižinė bendrovė kaip "Smiltynės perkėla" nesusitvarko tokių paprastų dalykų. Jis kreipėsi į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją ir panešė apie pažeidimą, bet jokio aiškaus atsakymo iki šiol negavo.

Mums paskambinus tuo telefono numeriu atsiliepė "Smiltynės perkėlos" dispečerinės darbuotoja, bet tikrai jokio perspėjimo, kad pokalbis įrašomas, nebuvo.

"Smiltynės perkėlos" generalinis direktorius Mindaugas Čiakas teigė, kad klientai, kurių pokalbiai yra įrašomi, apie tai yra tikrai įspėjami. Be to, bendrovė turi asmens duomenų apsaugos pareigūną, kuris rūpinasi, kad būtų laikomasi visų teisės aktų reikalavimų įrašant pokalbius ar filmuojant.

"Pokalbių įrašymas labai drausmina žmones. Pasitaiko tokių, kurie paskambinę pradeda dėti į šuns dienas darbuotoją, net pasipila grasinimai fiziniu susidorojimu. Po tokio pokalbio darbuotoja turi gerti valerijonų. Todėl buvo nutarta pokalbius įrašyti ir taip drausminti skambinančiuosius. Prireikus įrašas gali būti perduotas policijai.

Visa tai daroma dėl žmonių saugumo. Galbūt mūsų darbuotojas buvo grubus, nesuteikė informacijos, irgi galime atlikti tyrimą. Toks abipusis drausminimas yra tik į naudą.

Taip pat padeda ir vaizdo kameros keltuose, nes būna visokių įvykių. Neretai ir policijos pareigūnai prašo iš kelto filmuotos medžiagos, jeigu mašinos stukteli viena į kitą", - pokalbių įrašymo priežastis aiškino M. Čiakas.

Jis patikino, kad, kai klientai skambinama trumpuoju numeriu 1870 arba 365018, kurie nurodomi bendrovės interneto svetainėje ir kuriais galima skambinti ištisą parą, pokalbiai įrašomi, bet žmonės apie tai įspėjami. Tiek bendrovės vadovas, tiek dispečerinės darbuotoja teigė, kad paskambinus numeriu 8 46 311 117 pokalbiai nėra įrašomi, todėl nebūna ir jokio perspėjimo.

"Tai dispečerinės telefonas, bet jis skirtas ne klientams. Šiuo numeriu, kuris nėra skelbiamas interneto svetainėje, į dispečerinę skambina bendrovės darbuotojai, jeigu kyla kokių nors klausimų. Įmonė turi šešiolika telefono numerių, kurie yra vidiniai.

Šią sritį esame visiškai susitvarkę pagal visus teisinius reikalavimus. Manau, žmogus, ieškodamas tiesos, suklydo. Mūsų įmonė yra atsakinga. Galų gale mus visi tikrina ir tikrina, esame visiems matomi kaip ant delno. Jeigu kas ir būna blogai, mes tuojau susitvarkome. Teiginys, kad daromi pokalbių įrašai neperspėjus, neatitinka tiesos", - tvirtino M. Čiakas.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder