Kontrolinės svarstyklės neatliko kontrolės

Kontrolinės svarstyklės neatliko kontrolės

Pastabios ir pilietiškos klaipėdietės dėka prekybos ir paslaugų centre "Studlendas" esančioje parduotuvėje "Iki" buvo demaskuotos "pieno riebumą" rodžiusios kontrolinės svarstyklės.

"Jau ne pirmą kartą pastebiu, jog parduotuvėje "IKI Studlendas" prekės yra nesąžiningai pasvertos ir atitinkamai įkainotos. Pirmą kartą tai pastebėjau dar žiemą, kai pirkau "IKI Ūkis" kumpelį. Prekę į krepšelį įsidėjau neatkreipusi į kainą dėmesio, tačiau, sumokėjus už visas prekes, nustebau, jog mažas kumpio gabalėlis gali sverti per 600 g. Grįžus į parduotuvę, pardavėjos pripažino klaidą, jog kumpelio tikrasis svoris mažesnis net 350 g, tačiau jos neištaisė, o tik leido grąžinti prekę. Prieš savaitę apsipirkinėdama minėtoje parduotuvėje pastebėjau, jog prekės vėl nesąžiningai pasvertos. Ant kainos nurodytas svoris skyrėsi apie 200 g. Tą kartą parduotuvėje pasvėriau įvairiausių iš anksto supakuotų vaisių ir daržovių - visų jų tikrasis svoris ženkliai skyrėsi nuo nurodyto ant etikečių. Galima tik įsivaizduoti, kiek pirkėjų jau buvo taip apgauti, nes retas kuris tikrina jau pasvertos prekės svorį. Pikta ir dėl pačios parduotuvės atsako, kai jau minėtas kumpelis buvo nuneštas atgal į prekybos salę, laukti kito išsiblaškiusio pirkėjo", - laiške redakcijai rašė klaipėdietė.

Ji prie savo el. laiško pridėjo ir keletą nuotraukų, kuriose matyti, kad arbūzai sveria 413 ir 478 gramus, o ant jų etikečių atitinkamai užrašyta po 642 ir 708 gramus. Kopūsto svoris ant etiketės - 564 g, o ant svarstyklių - 334 g.

Visgi "IKI" Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis užtikrino, kad šie vaisiai ir daržovės buvo susvarstyti teisingai.

"Persvėrėme atsitiktinius produktus ir tiek svarstyklės sandėlyje, tiek kontrolinės svarstyklės parduotuvėje rodė identiškai. Tad galima neatitikimo priežastis - klaidingai rodančios kontrolinės svarstyklės. Jau kreipėmės į mus aptarnaujančią įmonę su prašymu užtikrinti, kad ateityje tai nepasikartotų", - sakė A. Petraitis.

Anot jo, komentuoti žiemą įvykusį nesusipratimą sudėtinga, nes tai vyko labai seniai. Jis išreiškė dėkingumą klientei už pastabas ir tikino, jog prekybos tinklas visuomet skatina pirkėjus, pastebėjusius neatitikimus kreiptųsi arba į kasoje dirbantį žmogų arba į Informacijos skyrių.

"Parduotuvėse visuomet yra atsakingas darbuotojas, kuris operatyviai stengiasi padėti išspręsti kylančias problemas ar atsakyti į klientų klausimus", - tikina A. Petraitis.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder