Kruiziniams laivams priimti žada įrengti dar vieną krantinę

Kruiziniams laivams priimti žada įrengti dar vieną krantinę

Liepos 23 d. minint Klaipėdos kruizinio sezono vidurį dar kartą prabilta apie tai, kad Klaipėdoje reikia dar vienos krantinės kruiziniams laivams priimti.

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro vadovės Romenos Savickienės duomenimis, į Klaipėdą šiemet jau atplaukė 18 ilgesnių nei 200 metrų laivų. Planuojama, kad iki sezono pabaigos dar turi atvykti 22 tokie ilgi laivai.

Beje, jau buvo ir tokių dienų, kai į Klaipėdą vienu metu atplaukė keli kruiziniai laivai. Liepos 8 dieną vienu metu svečiavosi trys kruiziniai laivai, toks pat reginys planuojamas ir rugpjūčio 3 dieną.

Burbantiems esą iš kruizinių turistų miestui jokios naudos, nes atplaukę į Klaipėdą jie net iš laivo nelipa, R. Savickienė pasiūlė tomis dienomis pasivaikščioti po senamiestį. Pasak jos, 60 proc. turistų iš didžiųjų lainerių išvažiuoja į ekskursijas, o likusieji su miestu bando susipažinti savarankiškai.

"Juokaudami kalbame, kad tomis dienomis senamiestyje nelabai girdėti lietuviška kalba. Tokie turistų srautai mus labai džiugina. Mūsų pagrindinis tikslas, kad per sezoną į Klaipėdą atvyktų 100 kruzinių laivų. Tai būtų tarsi atspirties taškas svajoti apie 200 laivų ir daugiau", - kalbėjo R. Savickienė.

Tačiau Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus svarstė, kad kol kas svajoti apie tokius skaičius gerokai per drąsu.

"Turint dabartinę uosto infrastruktūrą kol kas tai - nereali svajonė. Viena kruizinė krantinė tikrai negali priimti tokio laivų skaičiaus", - sakė A. Vaitkus.

Jis pasidžiaugė, kad pagaliau pajudėjo reikalai dėl buvusios "Laivitės" teritorijos.

"Džiaugiuosi, kad Martino Gusiatino šeima įsigijo vadinamojo "Memelio miesto" teritorijos akcijas. Ne kartą jau diskutavome apie tai, ar į mūsų bendrą viziją įsilieja ir nauja krantinė. Tikiuosi, kad kalbant apie naująjį ansamblį tiek naujojo akcininko, tiek mūsų nuomonės visiškai sutaps.

Tikslas yra perstatyti vadinamąjį 21-ąjį pirsą, padaryti jį maždaug 300 metrų ilgio, kad didieji laineriai galėtų laisvai švartuotis. Tuomet mes galėsime ne tik priimti daugiau papildomų laivų, bet ir uždaryti "Laivitės" įlanką, kur galės švartuotis jachtos ir laiveliai.

Susisiekimo ministerija preliminariai pritarė tokiems planams. Teigdami ministrui tvirtinti strateginį planą planuosime tokias išlaidas", - pasakojo A. Vaitkus.

Pasak jo, Uosto bendrajame plane jau yra numatyta tokia krantinė. Preliminariai skaičiuojama, kad jos statybos galėtų prasidėti 2020 metais.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder