"Laivininkystei" nesiseka ir teisme

"Laivininkystei" nesiseka ir teisme

Klaipėdos miesto apylinkės teismas atmetė AB "Lietuvos jūrų laivininkystės" (LJL) skundą dėl antstolio veiksmų sulaikant bendrovės laivą "Deltuva". Įmonės vadovas Sigitas Dobilinskas neatskleidžia, kokių toliau veiksmų bus imamasi, o Lietuvos jūrininkų sąjungos pirmininkas Petras Bekėža teigia, kad jūrininkai trauktis neketina ir ieškinio neatsiims.

"Mano arsenalas - Lietuvos teisiniai aktai. Klaipėdos miesto apylinkės teismas atmetė mūsų skundą dėl antstolio veiksmų. Skundėme juos, kad "Deltuva" galėtų išplaukti. Tačiau jos krovinys "nuplaukė", atiteko kitiems. Dar negaliu pasakyti, kokiu keliu eisime spręsdami šią problemą. Bylinėjimasis dėl bylinėjimosi - pats kvailiausias dalykas koks tik gali būti", - sakė LJL vadovas.

Paklaustas, ar jūrininkų finansinis ieškinys yra toks didelis, kad negalima jo sumokėti, idant laivas "Deltuva" būtų paleistas ir galėtų dirbti, S. Dobilinskas atsakė: "Nagrinėjami visi variantai. Manau, "Laivininkystei" tenka kurti brangiai kainuojančią teisinę praktiką. Niekur nėra aiškiai pasakyta, ar antstolis gali areštuoti laivą be teismo sprendimo, ar ne. Yra teisminiai aktai, yra savotiškos išlygos, bet nėra praktikos. Vienaip ar kitaip, jūrininkams pinigus reikės sumokėti - ar dabar, ar per antstolį, ar vėliau."

LJL vadovas sako, jog yra šiokių tokių prošvaisčių, nes laivas "Romuva" jau plaukia pasiimti krovinio, o "Raguva" jau dirba. Netrukus esą pajudės ir "Voruta", areštuota dėl to, kad įgulai nebuvo sumokėti atlyginimai už liepą ir rugpjūtį.

"Kažkas turės kentėti, nes kai kurie nori "išsimušti" sau pinigų anksčiau. Sutinku, kad privalome mokėti, ir sumokėsime, bet kažkas vis tiek turės palaukti. Norėčiau, bet neišeina man per dieną su visais atsiskaityti. Kai tik kompanija pradės gauti pinigų, pradėsime mokėti ir tiems, kurie skundėsi, ir tiems, kurie nesiskundė. Už mano nugaros Vyriausybė, "Lietuvos geležinkeliai", bankas, su visais privalau tartis. Pirmiausia šiandien aš esu gaisrininkas ir man reikia gesinti gaisrus pinigais, kurių nėra tiek, kiek dideliame ežere vandens. Žiūrint į perspektyvą, turime norų, yra pareikšta ir politinė valia daryti viską, jog "Laivininkystė" dirbtų", - teigė S. Dobilinskas.

Anot jo, iš tų 3 mln. eurų paskolos, kurią suteikė "Lietuvos geležinkeliai", nebe kažin kas liko.

"Tačiau dabar jau tikimės uždirbti pinigų. Jeigu "Deltuva" būtų pradėjusi dirbti, postūmis į priekį būtų buvęs stipresnis, bet yra kaip yra", - teigė jis.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder