„Po tik ką pasibaigusios diskusijos su visomis "suinteresuotomis grupėmis", kurią organizavo AM ministerija ir ministras S. Gentvilas, dalyvaujant ir LRS nariui A. Petrošiui, tikrai išgirdau daug optimistinių naujienų be prasmingų minčių.
Esminė nuostata - tokio tipo krovinių krova tokiu būdu tokioje vietoje - NEGALIMA;
Neturi būti abejojama nei KU atliktų tyrimų rezultatais, nei mokslininkų kompetencija, nei turima įranga bei naudojama metodika;
Artimiausiu metu turi galutinai paaiškėti ar tas, "dulkantis" krovinys dar apskritai pasieks Klaipėdą? Jei vis tik pasieks - jis turės keliauti į pietinę uosto dalį ir mano prašymu Klasco vadovas tai, girdint ir KVJUD direktoriui, dar kartą patvirtino;
Bet kuriuo atveju - nuo Gegužės 1-osios įsigalioja naujasis taršos valdymo reglamentavimas, labai aiškiai "brėžiantis ribą", reiškiančią raudoną šviesą taršos pasekmėms už "tvoros". Ir visos AM kontroliuojančios institucijos skirs tam labai rimtą ir garantuotą dėmesį;
Į pastebėjimą, kad toks krovinys yra auksas uostui aiškiai pasakiau, kad toks auksas negali likti taršos dulkėmis klaipėdiečiams;
Tikiu, kad tai viltingas rimto proveržio ir šiame fronte ženklas“, - rašo Vytautas Grubliauskas.
Rašyti komentarą