Naujai keltų linija sumažino kainas?

Naujai keltų linija sumažino kainas?

AB "DFDS Seaways" atstovai tikina, kad papildomo keltų reiso į Švediją atsiradimą lėmė ne noras konkuruoti su kompanijos "TT-Line" keltu, o išaugę keleivių srautai.

Šiemet nuo birželio 9 d. į Klaipėdos uostą kartą per savaitę atplaukia vokiečių linijos "TT-Line" keltas. Laivas atvyksta šeštadienį 11 val. ir išvyksta į Treleborgą (Švedija) naktį - 01.30 val. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktoriaus Artūro Drungilo, krovinių šiame kelte padaugėjo nuo 371 tonos iki 811, o keleivių skaičius - nuo 65 iki 356. Beje, liepos 21-22 d. šios linijos laivas į Klaipėdą neužsuks, nes linijos laivai remontuojami.

A. Drungilo manymu, nauja linija daro įtaką kainoms. Jai pradėjus veikti keltis keltu su savo automobiliu kainavo 4 kartus pigiau nei AB "DFDS Seaways" keltuose. Pasak direkcijos atstovo, danų kompanija sureagavo akimirksniu - linijoje Klaipėda-Karlshamnas atsirado dar vienas papildomas reisas, ir kainos artimos "TT-Line". "Būtų gerai, kad nauja linija nežlugtų, nes konkurencija mažina kainas vartotojams, didina pasiūlą, tikimės, kad gerės ir paslaugų kokybė", - sakė A. Drungilas.

Papildomas reisas į Karlshamną "DFDS Seaways" ro-pax laivu "Patria Seaways" įvestas nuo liepos 7 d. Laivas išplaukia šeštadienį 8 val., į Karlshamną atvyksta tos pačios dienos 22 val. ir šeštadienio vidurnaktį išplaukia atgal į Klaipėdą, kurioje būna sekmadienį 16 val. Papildomu reisu bus galima naudotis iki rugsėjo 8 dienos. Beje, Karlshamną ir Treleborgą skiria maždaug 180-190 km.

Pasak "DFDS Seaways" komunikacijos ir ryšių su visuomene vadovo Baltijos jūros regionui Vaido Klumbio, iš tikrųjų papildomas reisas atsirado todėl, kad rinkoje buvo toks poreikis. To pageidavo ir krovinių vežėjai. Dabar vietoj buvusių 9 savaitinių reisų į abi puses yra 10. Pasak V. Klumbio, šiemet per pirmą pusmetį linijoje Klaipėda-Karlshamnas keleivių srautas išaugo apie 10 proc., palyginti su tokiu pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Apie 17 proc. padaugėjo keleivių iš Latvijos, švedų - apie 19 proc.

"Be abejo, svarbiausi yra ekonominiai ryšiai su Skandinavija. Nemažai žmonių važiuoja dirbti sezoninių darbų ūkiuose, statybose, įmonės veža vairuotojus, ten gyvenantys emigrantai keliauja į Lietuvą, giminės vyksta lankyti jų į Švediją. Padaugėjo keliaujančių švedų ir lietuvių grupių iki vasaros sezono pradžios, keliaujančių moksleivių iš Lietuvos grupių. Pradėtos organizuoti darbuotojų kelionės, kurių metu formuojama komanda", - aiškino V. Klumbys.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder