Naujų apribojimų senamiestyje neįvedė

Naujų apribojimų senamiestyje neįvedė

Rinkliavos už automobilių stovėjimą tvarką norėję pakeisti valdininkai turėjo nuryti karčią piliulę: politikai leido vietos gyventojams ar čia dirbantiems verslininkams ir toliau darbo metu Teatro ir Turgaus gatvėse statyti savo automobilius. Visgi keisis leidimų kainos, naujos miesto vietos bus "nudažytos" stovėjimo zonų spalvomis.

Vasaros sezono metu (nuo gegužės iki rugsėjo 15 d.) Smiltynės teritorija bus priskirta raudonajai zonai ir apmokestinta brangiausiai. Tokiam valdininkų siūlymui anksčiau jau buvo pritarę ir Smiltynėje įsikūręs muziejus, nacionalinis parkas ir gyventojai. Geltonąja zona nuo Naujųjų metų taps visa Kooperacijos gatvė (iki šiol buvo apmokestinta tik pusė jos).

Nutarta, kad brangs metiniai leidimai statyti automobilį: gyventojams mašinos statymas apmokestinamoje zonoje kainuos nebe 1,5, o 2 eurus, verslo leidimas nuo 5 eurų pabrangs iki 20 eurų pirmam automobiliui ir nuo 72 iki 80 eurų antram automobiliui. Politikai buvo patikinti, kad tokiam sprendimui pritarė ir patys verslininkai.

Pamiršusiems susimokėti už stovėjimą "užmaršumo" terminas bus pailgintas iki 2 parų. Politikai taip pat pritarė ir papildomam kolegės Ninos Puteikienės siūlymui iš vidinių kontrolierių taisyklių į viešą dokumentą perkelti tolerancijos laiką. Nuo šiol oficialiai bus įtvirtintas 10 min. laikotarpis, per kurį automobilį palikęs asmuo turės nusipirkti bilietėlį arba pasitraukti iš mokamos zonos.

Didžiausios batalijos kilo dėl siūlymo dienos metu Teatro ir Turgaus gatvėse neleisti stovėti automobiliams su leidimais. Toks noras išreikštas sulaukus daugybės skundų, kad į senamiestį atvykstantiems svečiams nėra kur pasistatyti automobilio. Kaip kompensacija už tokį draudimą raudonosios zonos leidimą turintiems gyventojams ar įmonėms norėta leisti parkuotis 500 m spinduliu nuo išduoto leidimo adreso.

"Transportą pasistatyti yra sudėtingiausia senamiestyje, raudonojoje zonoje. Vietų nedaug, o ir tos pačios nepatogios parkuotis. Šiose reprezentacinėse gatvėse net 80 procentų automobilių sudaro turintys leidimus", - tvirtino nuo kitų metų užsakymus priimsiančios ir e. leidimus išduosiančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas Gintaras Neniškis.

Toks siūlymas sukėlė kai kurių politikų emocijų protrūkį.

"Gal tik verslininkams neleisti dienos metu statyti automobilius? Kaip gyventojams savo daiktus ar produktus atnešti? Man duoda leidimą, bet negaliu stovėti?" - piktinosi konservatorius Tomas Meškinis ir siūlė nediskriminuoti gyventojų bei atidėti klausimo svarstymą.

Panašius argumentus bėrė ir opozicionierė Ligita Girskienė.

Emocijų proveržis, rodos, paveikė daugumą politikų. Tad darbo metu Teatro ir Turgaus gatvėse stovėti šios vietos gyventojams ar čia dirbantiems verslininkams bus leidžiama ir toliau. Raudonosios zonos gyventojams liks ir galimybė stovėti 500 m spinduliu nuo savo darbo ar gyvenamosios vietos.

Beje, vietine rinkliava nuo šiol bus apmokestinos ir priekabos. Toks sprendimas priimtas dėl netvarkos Kruizinių laivų terminalo aikštelėje, kur laisvose vietose buvo paliekami kateriai, laivai ir pan.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder