Rado atpirkimo ožį dėl greitai nusidėvinčių Klaipėdos gatvių

Rado atpirkimo ožį dėl greitai nusidėvinčių Klaipėdos gatvių

Klaipėdos valdininkus ir politikus pašiurpino atlikta Jūrininkų prospekto ekspertizė, kuri esą ir parodė, kodėl uostamiestyje taip greitai nusidėvi gatvės.

Liepos mėnesį planuojama pradėti kapitalinę Jūrininkų prospekto rekonstrukciją. Pasak valdininkų, praktiškai bus nutiesta nauja gatvė, nes bus pašalinti visi buvę sluoksniai ir asfaltas bus klojamas nuo pagrindų.

Kad būtina šitaip elgtis, parodė specialiai atlikta dabartinės dangos ekspertizė. Panašu, kad maždaug prieš 17 metų Jūrininkų prospekto asfaltą tiesę kelininkai, švelniai tariant, šiek tiek paimprovizavo.

"Atliktos ekspertizės išvados ir parodė, kodėl Jūrininkų prospektas taip greitai susidėvėjo", - sakė Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.

Jo duomenimis, ekspertizę atlikę specialistai nustatė, kad vietomis asfalto danga yra 9 cm, vietomis - 13 cm storio.

"4 centimetrų paklaidos tikrai neturėtų būti", - akcentavo V. Švedas.

Gerokai skiriasi ir skaldos pagrindų storis. Vienur jos sluoksnis siekia 19, kitur - 29 centimetrus, o vietomis jos nerasta iš viso. Šalčiui atsparus sluoksnis kinta nuo 23 iki 54 centimetrų.

"Tiksliai nežinau, kas tuomet atliko darbus, nes tada dar nedirbau Savivaldybėje, bet, kiek girdėjau, - tai "Hidrostatybos" darbas", - sakė V. Švedas.

Pasak jo, kadangi per tiek laiko suėjo senaties terminas, nėra jokios galimybės svarstyti apie kokių nors pretenzijų reiškimą šitaip darbus atlikusiai bendrovei.

"Bent jau reikia nebijoti garsiai kalbėti apie tai. Dabar vėl įdėsime 3 milijonus - įsivaizduokite, kokie tai pinigai ankstesne valiuta. Gerai gyvename", - situacija stebėjosi miesto Tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai.

Dabar konkursą laimėjo "Eurovia Lietuva".

Jūrininkų prospekto rekonstrukcija atsieis per 3 mln. eurų. Ji bus atlikta už Savivaldybės, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšas.

KOMENTARAS

"Gatvę sugadino padidėję sunkvežimių srautai"

Jonas DUMAŠIUS, "Hidrostatybos" valdybos pirmininkas
Mes kalbame apie istorinius dalykus. Kai buvo projektuojamas šis kelias, nebuvo kalbama apie tokius apkrovimus, kokie yra dabar. Srautas dabar yra kelis kartus didesnis nei buvo tuomet, kai buvo projektuojamas Jūrininkų prospektas. Juk visi vilkikai, kurie važiuoja į uostą, buvo nukreipti per šį prospektą. Tegul politikai atsistoja ir suskaičiuoja srautus, tada ir galės kalbėti.
Kokie tuomet buvo suformuluoti reikalavimai, taip ir buvo pastatyta. Buvo ir techninė priežiūra. Bet kaip ir tuomet negalėjai daryti - kaip buvo numatyta brėžiniuose, taip ir darėme. Dabar kalbėti, kad kas nors ko nors nepadarė - nesolidu ir negarbinga. Nesutinku nei su tais ekspertais, kurie tikrino. Velnias žino, kur jie žiūrėjo, kur gręžė. Juk kai tokie srautai, nuo karščio tas asfaltas lydosi ir yra sustumdomas į kairę, į dešinę. Žinoma, jei pagręžė, kur provėža, gal ir mažiau likę asfalto, o kur kalniukas - daugiau. Bet kai buvo lygus asfaltas, viskas buvo gerai.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder