Renovacijos grimasos: nupjovė radiatorių ir šaldo kaimynus

Renovacijos grimasos: nupjovė radiatorių ir šaldo kaimynus

Dėl vieno žmogaus, kuris nesutinka su namo renovacija, kaltės dalis Laukininkų g. 5 namo gyventojų iki šiol nesulaukia šildymo. Maža to už šildymą jie mokės, nes namą šiluma pasiekia. Išspręsti absurdiškos situacijos nesugeba nei daugiabutį administruojanti UAB "Laukininkų valdos", nei namą renovuojanti įmonė, nei Klaipėdos miesto savivaldybė. Gyventojai kreipėsi pagalbos į "Vakarų ekspresą", nes baiminasi, jog šals visą žiemą.

Laukininkų g. 5 namo renovacija vyksta jau daugiau nei pusmetį, o problemos, pasak vienos namo gyventojos, prasidėjo dar vasaros pradžioje.

"Namą renovuojantys darbininkai pakeitė visus radiatorius ir vamzdynus, o kaimynas jų nepasikeitė. Vasarą jo žmona įsileido darbininkus į butą. Jie nupjovė radiatorius, tačiau prieš namo renovaciją nusiteikęs vyras netikėtai grįžo iš darbo, iškvietė policiją žmonai ir išvarė darbininkus, o dabar nieko nebeįsileidžia. Kiek buvo bandyta, ir kaimynai ėjo, ir "Laukininkų valda". Jis nesileidžia į jokias kalbas", - sundėsi kaimynė, kad dėl vieno žmogaus įstrigo visas renovacijos procesas.

Šildymo sezonas uostamiestyje oficialiai pradėtas spalio 15 dieną. Šiluma pasiekia ir Laukininkų 5 namą, bet ne visus butus. Šąlantiems gyventojams niekas nieko nežada.

"Prognozių jokių nėra, niekas nekalba apie kitą savaitę ar mėnesį. Mes nežinome, kada viskas baigsis. Vieni kaimynai rašė merui, kiti - "Klaipėdos energijai", nes mes turėsime mokėti ir už šildymą, kurio neturime", - piktinosi namo gyventoja.

Surištos rankos?

UAB "Laukininkų valda" direktorė Rasa Rimaitė tikino, jog šis atvejis - ne pirmas ir ne paskutinis. Kiekvienais metais tokių būna bent po kelis. Tačiau, pasak jos, daugiabučių administratorių rankos yra surištos.

"Kreipėmės dėl šios situacijos į teismą, tačiau nieko nepešėme. Teisėjai nemano, kad mes privalome patekti į butą pakeisti vamzdynus, nes tai - ne avarija. Kreipėmės į Savivaldybės Viešosios tvarkos skyrių - jokio atsakymo negavome. Dabar prašome, kad patys žmonės skambintų visais varpais. Suprantate, kokie yra pas mus įstatymai, kokia yra tvarka? Administratorius privalo eiti tvarkyti, bet žmogus manęs neįsileidžia, o jis tokią teisę turi, nes tai yra privati jo nuosavybė", - aiškino R. Rimaitė.

BEJĖGIŠKUMAS. Daugiabučio gyventojai prieš kaimyno užsispyrimą - bejėgiai.

Administratoriui norint patekti į butą, pakeisti vamzdynus, yra surištos rankos ir kojos, tik apynasris uždėtas, kad to ir ano negalima daryti", - piktinosi R. Rimaitė.

Pasak direktorės, šiuo metu teisininkai ruošia dar vieną pakartotinį kreipimąsį į teismą.

Stringa renovacija

Įmonės, kuri atlieka daugiabučiui namui renovacijos darbus, atstovas, kuris nenorėjo būti įvardintas, tikino, jog dėl vieno iš namo gyventojų, stringa viso namo renovacija.

"Mes visus darbus esame užbaigę, liko tik šildymą įjungti, o per šį gyventoją, negalime to padaryti. Visa eilė problemų tęsiasi toliau. Esame tik rangovai, tad nieko negalime padaryti", - tikino pašnekovas.

Ieškos botago

Klaipėdos miesto savivaldybės Statinių administravimo skyriaus vedėja Diana Gerasimovienė tikino, jog antradienio vakarą gavo skundą iš daugiabučio gyventojų, tačiau šį skundą nagrinėti pavesta skyriaus patarėjui Algiui Gaižučiui.

"Šiuo klausimu dar tik dirbama. Yra namo administratorius, projekto administratorius. Pirmiausia reikėtų susisiekti su tais, kurie tiesiogiai atsakingi už tuos darbus. Mes turime gauti iš jų informaciją ir tik tada galėsime sakyti, kokie keliai ten gali būti", - sakė A. Gaižutis.

Pasak jo, dėl šios situacijos tikriausiai teks kreiptis į teismą.

"Yra projekto administratorius, yra namo administratorius ir jie turi dirbti, ne Savivaldybė su plaktuku ar kokiu botagu raginti kažką daryti", - atsakomybės kratėsi A. Gaižutis.

Vis dėlto patarėjas patikino, kad skundas perduotas specialistui, kuris aiškinsis problemą ir ieškos būdų ją spręsti.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder