"Telia" klientai už automobilio stovėjimą mokės kitaip

"Telia" klientai už automobilio stovėjimą mokės kitaip

Praėjusią savaitę ne vieno "Telia" kliento laukė naujovė - uostamiestyje pasistatę automobilį sužinojo, kad nebegalės atsiskaityti už stovėjimą jiems įprastu būdu - SMS žinute. Nors VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovybė tikina, kad informacija apie tai buvo viešinama iš anksto, ne vienam tai tapo nemaloniu siurprizu.

Praėjusią savaitę "Vakarų ekspresas" sulaukė ne vieno pasipiktinusio vairuotojo skambučio. Žmonės stebėjosi, kad praėjusį ketvirtadienį jie nebegalėjo susimokėti už automobilio statymą SMS žinute per "Telia" operatoriaus tinklą.

"Pastatęs automobilį tradiciškai išsiunčiau SMS žinutę ir nuėjau savo reikalais. Tik po kelių valandų pamačiau, kad iš karto po mano išsiųstos SMS, gavau žinutę, kad nuo rugpjūčio mėnesio "Telia" neteikia SMS parkavimo paslaugų Klaipėdos mieste ir siūloma naudotis kitais mokėjimo būdais. Man tai buvo naujiena, išsigandau, kad visą tą laiką mano automobilis stovėjo nemokamai, bet, laimei, baudos nesulaukiau", - pasakojo į redakciją paskambinęs vairuotojas ir teiravosi, kodėl apie tai niekur negalėjo iš anksto paskaityti.

Į panašią situaciją rugpjūčio 1-ąją pateko ir Seimo narys Gintaras Vaičekauskas.

"Susimokėjęs įprastu būdu SMS žinute aš buvau ramus, kad esu padorus mokesčių mokėtojas. Tik po pusvalandžio pastebėjau žinutę, kad "Telia" neteikia SMS parkavimo paslaugų Klaipėdoje. Ar negalėjo SMS-u perspėti iš anksto, kaip daro draudimo bendrovės ar techninės apžiūros įstaigos?" - retoriškai klausė G. Vaičekauskas.

Pasak jo, jam teko gerokai pasukti galvą, kaip kitaip susimokėti už automobilio stovėjimą.

"Nauji paslaugos teikėjai nori nuskaičiuoti pinigus nuo mano kreditinės kortelės, o man patogiau, kai nuskaičiuoja nuo telefono sąskaitos", - teigė G. Vaičekauskas.

Jo nuomone, buvusi programėlė buvo aiškesnė, nes buvo fiksuotas laikas, o dabar pradėjus važiuoti reikia nepamiršti išjungti programėlės, nes kitaip pinigai ir toliau kapsi.

Visgi panašu, kad kol kas sutartis su "Telia" nebus atnaujinta.

"Nepavyko susitarti dėl paslaugos įkainių", - paaiškino laikinai VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovo pareigas einantis Andrius Samuilovas.

Jis patikino, kad apie tai, kad nuo rugpjūčio 1 dienos už automobilių statymą "Telia" klientai nebegalės sumokėti trumposiomis žinutėmis, informacija buvo viešai prieinama gerokai iš anksto.

"Jei būtume dar siuntę iš anksto kiekvienam šią informaciją SMS žinute, gal irgi būtų nepastebėję, kaip ir "Telia" atsiųstos informacijos?" - švelniai ironizavo A. Samuilovas.

Pasak jo, praėjusią savaitę situacija buvo akylai stebima ir jokių piktų skambučių ar pranešimų nesulaukta.

"Gal nepatogumų galėjo kilti tik tiems, kurie turi ne išmanųjį, o mygtukinį telefoną", - svarstė A. Samuilovas.

Jo duomenimis, dabar išmaniuoju telefonu už parkavimą galima sumokėti naudojant mobiliąsias programėles "ParkMan", "UniPark" arba "m.Parking".

"Galima mokėti ir per mobiliojo ryšio operatorių, ir susieti su banko kortele. Specialiai atvėrėme rinką, kad vietoje senoviško SMS siuntimo, žmonės turėtų didesnį pasirinkimą. Beje, šios programėlės nėra naujovė, kai kurios veikia jau pusantrų metų. Dvi iš jų veikia ir kituose Lietuvos miestuose. Jos yra patogios dėl to, nes realiai sumoki tik už tą laiką, kurį ir stovėjai. Pastebėjome, kad per pastaruosius metus minėtomis programėlėmis naudojasi kur kas daugiau vairuotojų nei galimybe susimokėti SMS", - pasakojo A. Samuilovas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder