Toliau modeliuoja žiedo ateitį

Toliau modeliuoja žiedo ateitį

Klaipėdos savivaldybės valdininkai vis nagrinėja galimybes virš Baltijos žiedo statyti viaduką. Šįsyk ne tik pristatyta, kaip pasikeistų srautai pastačius viaduką į vieną ar kitą pusę, bet ir turbožiedo ar net reguliuojamos sankryžos po juo galimybė.

Pasitarime dalyvavusi Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova priminė, jog šiuo metu UAB "Kelprojektas" atlieka Baltijos pr. ir Šilutės pl. transporto mazgo srautų pasiskirstymo analizę. Šįsyk projektuotojai pristatė net 6 variantus.

Be anksčiau aprašyto pasiūlymo virš žiedo statyti viaduką, kuris sujungtų Baltijos pr. ir Vilniaus plentą arba kita kryptimi abi Šilutės plento dalis, šįkart pateikti skaičiavimai, kaip keistųsi srautai po šiais viadukais pastačius turbožiedą arba net išvis panaikinus žiedą ir vietoje jo įrengus šviesoforais reguliuojamą sankryžą.

VARIANTAI. Transporto srautų analizę atlikusi bendrovė svarstė viaduko statybos, turbožiedo po ja ir net viaduko virš šviesoforinės sankryžos įrengimo variantus. Martyno Vainoriaus nuotr.

Teigiama, kad kiekvienas variantas turi savo pliusų ir minusų. Pavyzdžiui, turbožiedas pagerina situaciją, tačiau rytinio ar vakarinio piko metu dėl didelio žiedu važiuojančių automobilių greičio ne iš visų pusių į jį būtų patogu patekti. Tad svarstomas ir variantas prie įvažiavimo į žiedą įrengti šviesoforą, kuris apribotų lengviausiai patenkančių automobilių srautą ir įleistų laukiančius eilėse.

Žadama, jog susitikimai su planuotojais tęsis toliau - Savivaldybė jų prašė panagrinėti dar kelis variantus "sukiojant galimą tiltą" ar keičiant žiedą į modernesnį. Be to, projektuotojams dar teks atsakyti į klausimą, kaip siūlomi variantai paveiks kitas į Šilutės plentą įsikertančias sankryžas - Taikos ir Baltijos prospektų žiedą ir pan.

"Nepamirškime, jog ši analizė dar nėra atsakymas, kaip sankryža ateityje atrodys - ji bus pagalba rangovui, kuris ruoš priešprojektinius pasiūlymus", - sakė E. Mantulova.

Piko metu užsikišančios žiedinės sankryžos problemą bandoma spręsti jau daugelį metų. Estakados variantas Baltijos ir Šilutės plento žiede jau buvo analizuojamas, tačiau galiausiai buvo net nuspręsta po žiedu kasti tunelį. Tačiau parengus visą būtiną dokumentaciją paaiškėjo, kad toks projektas per brangus, tad vėl grįžtama prie estakados varianto.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder