Tramvajus "vertas grieko"?

Tramvajus "vertas grieko"?

Rytoj Klaipėdos miesto taryba turėtų apsispręsti, ar reikia rengti elektrinio transporto galimybių studiją. Preliminariai skaičiuojama, jog vienos linijos nutiesimas, tramvajai, depo statyba galėtų kainuoti apie 84 mln. eurų.

Skaičiuojama, jog tokia studija atsieitų apie 680 tūkst. eurų, tačiau net 90 proc. šių lėšų yra pasiryžęs padengti Europos investicijų bankas. Savivaldybei tektų pakloti likusią dalį.

Sprendimo projektą politikams vakar pristačiusi Savivaldybės administracijos Projektų skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė atskleidė, jog politikams pritarus sutarties pasirašymui su banku būtų rengiami du elektrinio transporto plėtros variantai: tramvajaus įrengimas arba 6 elektrinių autobusų pirkimas bei pakrovimo stotelių įrengimas. Preliminariai skaičiuojama, kad šis projektas atsieitų apie 2,2 mln. eurų.

Manoma, kad jei planas statyti tramvajaus liniją būtų įžvelgtas kaip naudingas, realų naujo transporto projektą būtų galima parengti 2020-aisiais, o jau 2022 m. jį pradėti įgyvendinti.

"Kalbėti apie kaštus šiandien būtų rizikinga, bet reikėtų suvokti, kad kaštai bus milžiniški, todėl tam reikia ir partnerių, ir laiko. Taryba pasakys savo verdiktą, bet aš asmeniškai manau, kad sprendimas "vertas grieko", - agentūrai BNS vakar sakė Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder