Vairuotojų laukia naujas kantrybės išbandymas

Vairuotojų laukia naujas kantrybės išbandymas

Rugsėjį daliai vairuotojų teks keisti maršrutus. Dėl remonto darbų veikiausiai laikinai bus sutrikdytas eismas Šilutės pl. ir Tilžės g. žiedinėje sankryžoje. Darbai gali trukti apie mėnesį.

Darbus atliekanti bendrovė "Žemkasa" ketina uždaryti 150 metrų atkarpą Tilžės gatvėje - nuo "Kelių priežiūros" pastato iki žiedinės sankryžos. Tuo pat metu tikimasi uždaryti dalį atkarpos pačioje žiedinėje sankryžoje, mat "Klaipėdos vanduo" po žeme atnaujina kolektorius.

Skausminga, bet būtina procedūra

Vakar klausimas buvo svarstomas Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijoje. "Žemkasos" atstovas atkarpą prašė leisti uždaryti mėnesiui - nuo rugsėjo vidurio iki spalio vidurio.

Tačiau prastų žinių turėjo Klaipėdos savivaldybės statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas. Pasak jo, jau du mėnesius darbus Šilutės pl. ir Tilžės g. žiedinėje sankryžoje vykdantis "Klaipėdos vanduo" veikiausiai apie eismo uždarymą žiede galės galvoti tik po mėnesio.

"Bankrutavo vienas subrangovas, laikas dėl to ir stumdomas. Šiandien tik pusė žiedo sutvarkyta, užtruks dar visą rugsėjį. Neuždarius gatvių darbo nepadarysi. Jie tai žino", - sakė V. Švedas.

Beje, atkarpos uždarymas minėtoje žiedinėje sankryžoje ties Mokyklos g. buvo numatytas dar liepos pradžioje. Tąkart Saugaus eismo komisija svarstė, kur turėtų būti nukreiptas transportas, - ar į apsisukimo salelę Mokyklos gatvėje, ar Mokyklos gatvės viaduko link.

Variantai dėl atkarpos Tilžės g. nuo "Kelių priežiūros" pastato iki žiedinės sankryžos buvo svarstomi vakarykščiame komisijos posėdyje. Daugelis sutarė, kad transporto srautas galėtų būti nukreiptas aplinkkeliu per Komunarų ir Paryžiaus Komunos gatves.

Miesto valdžios atstovų ir policijos manymu, abi atkarpas reikėtų uždaryti vienu metu - "skaudžiai, bet veiksmingai".

"Klaipėdos keleivinio transporto" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio manymu, problemų dėl apsunkinto eismo bus pakankamai - piko metu Tilžės gatve žiedinės sankryžos link pravažiuoja apie pusantro tūkstančio transporto priemonių.

Nauja sankryža - naujos problemos

Visai netoli tvarkomos Šilutės pl. ir Tilžės g. žiedinės sankryžos artimiausiais metais atsiras nauja trišalė šviesoforu reguliuojama sankryža Šilutės pl. ir Kauno g. susikirtime.

UAB "Plentprojektas" atstovo Aivaro Vilkelio teigimu, tarp abiejų sankryžų yra numatyta naikinti šviesoforinę perėją su mygtuku. Taip pat neliks ir apsisukimo, leidžiančio greičiau pasiekti Paryžiaus Komunos g.

Galimai susidarysiančioms pėsčiųjų problemoms išspręsti Saugaus eismo komisijoje nuskambėjo siūlymas vietoje šviesoforinės pėsčiųjų perėjos įrengti požeminę pėsčiųjų perėją. Vis dėlto toks siūlymas buvo palydėtas juoku - pastaraisiais metais uostamiestyje požeminių perėjų projektai itin stringa.

Minėtoje atkarpoje Šilutės plentą turėtų skirti tvorelė, tad taip tikimasi įtikinti žmones atsisakyti minties eiti per "magistralinę" gatvę ir pažeidinėti taisykles.

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika projektuotojus ragino atkreipti dėmesį ir į visai šalia Kauno g. esančią geležinkelio pervažą - jeigu atsitiktų taip, jog pervažoje važiuotų traukinys, dėl susidariusios eilės sankryža veikiausiai taptų neišvažiuojama.

Tokią analizę rangovus įpareigojo atlikti Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius. Jam buvo pateikta informacija, kad per mėnesį minėtoje pervažoje traukinys važiuoja 16-18 kartų.

"Tai jau problema. Reikia bandyti tartis su įmone, kuri pervaža naudojasi. Tokia ekstremali situacija tikrai gali susidaryti", - sakė O. Mariničius.

Minėtoje atkarpoje buvo paliestas ir autobusų stotelių klausimas. Nutarta, kad jų esama vieta keičiama nebus, tačiau bus svarstomas "kišenės" atsiradimo variantas važiuojant Šilutės pl., Kauno g. link. Už tai ypač pasisakė KKT direktorius G. Neniškis.

"Įvaža turi būti padaryta. Toje pusėje yra keturios juostos. Reikia svarstyti ir apie kairinio posūkio platinimą Kauno gatvės link, kad tilptų transportas. Apskritai stotelės turi būti už sankryžos. Tai neįvertinta", - pastabas išsakė jis.

"Plentprojektas" taip pat sulaukė siūlymo minėtoje atkarpoje naikinti dvi įvažas į teritorijas ir palikti vieną - per Šilutės pl. ir Kauno g. sankryžą. Tokiu sprendimu būtų viliamasi panaikinti galimas avarines situacijas. Tačiau A. Vilkelis suskubo pasakyti, kad toks variantas yra neįmanomas dėl neišvažiuojamų privačių sklypų.

Projekto rangovai patikino, kad į visas pastabas bus atsižvelgta. Galutinius sprendinius tikimasi pateikti kitame Saugaus eismo komisijos posėdyje.

kauno g sankryza

PLANAI. Štai taip Šilutės pl. ir Kauno g. sankryža atrodė prieš trejus metus. Per artimiausius keletą metų šioje vietoje atsiras trišalė šviesoforinė sankryža. Šalia jos bus nutiestas 2,5 m pločio dviračių takas su pėsčiųjų perėja.

Redakcijos archyvo nuotr.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder