Klastotės geriems tikslams netinka

Klastotės geriems tikslams netinka

Paskelbus žinią, kad Klaipėdos teritorinėje muitinėje (KTM) buvo sunaikintos futbolo kamuolių klastotės, visuomenėje kilo klausimai - o kodėl jų neatidavė vaikams. Tačiau šį klausimą derėtų užduoti ne muitininkams, o prekių ženklų sargams.

Liepą uostamiesčio muitininkai, tikrindami siuntą iš Dubajaus, joje aptiko 100 futbolo kamuolių - tokių, kaip oficialus šių metų pasaulio futbolo čempionato kamuolys.

Kilus įtarimams, jog tai - klastotės, apie siuntą buvo informuoti prekių ženklų atstovai. Kaip ir dažniausiai tokiais atvejais, spėjimas pasitvirtino - kamuoliai buvo suklastoti, nutarta juos sunaikinti.

Paskelbus šią žinią pasirodė komentarai, smerkiantys tokią tvarką - esą kamuolius reikėjo atiduoti vaikams.

"Sprendimą sunaikinti priima ne muitinė, o prekės ženklo atstovai. Šįkart liepta juos sunaikinti taip, kad jie nebūtų tinkami naudoti, muitinė tik prižiūri šią procedūrą. Kamuoliai buvo supjaustyti", - sakė KTM atstovė ryšiams su visuomene Rasa Rentauskienė.

Ji prisipažino ir anksčiau girdėjusi piktų kalbų, jog naikinamas plataus vartojimo prekes, tokias kaip batai ar drabužiai, derėtų atiduoti nepasiturintiems.

"Gamintojų atstovai sprendžia. Galima suprasti juos, jeigu nutariama naikinti, niekas nenori blogos reklamos. Įsivaizduokite, jeigu tuoj pat po įsigijimo suplyštų suklastotas garsaus prekės ženklo drabužis, batai. Dar blogiau - jeigu sveikatai pakenktų padirbta kosmetika ar vaistai. O jeigu klastotės gaminamos iš pavojingų medžiagų? Tai kompanijų vardams tik pakenktų", - pasakojo R. Rentauskienė.

Pareigūnė pridūrė, jog yra buvę atvejų, kai nuo klastočių pašalinus prekių ženklus daiktai atiduodami labdarai, bet ir tai nulemia verslo sprendimai - jie tuo turi pasirūpinti, o tai pareikalauja papildomų išlaidų.

Klastotės kartais būna pagamintos taip kokybiškai, jog net prekės ženklo atstovai sunkiai juos atskiria nuo originalų, o pirkdamas pigesnę prekę žmogus apgauna tik pats save - juk negalima už kelias dešimtis litų įsigyti garsios kompanijos kvepalų ar drabužių.

Taip pat pastebima, kad klastočių asortimentas keičiasi.

"Anksčiau vyravo suaugusiųjų drabužiai, parfumerija, o dabar pastebime tendenciją, jog į Lietuvą keliauja vaikams skirtos klastotės - žaislai, rūbai. Matyt, bandoma žaisti tėvų jausmais - kas savo vaikui nepirks populiarios visame pasaulyje prekės", - sakė R. Rentauskienė.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder