Telefoninis sukčiavimas - amžina aukso gysla?

Telefoninis sukčiavimas - amžina aukso gysla?

Nors internetu atliekant didesnius pinigų pervedimus bankai jau kurį laiką prašo įvesti papildomus SMS saugumo kodus, o didžiausioje kalinčių sukčių irštvoje nuo pernai veikia moderniausia vadinama ryšio blokavimo įranga, tokio neteisėto pasipelnymo atvejų nemažėja. Uostamiesčio policininkai pastaruoju metu stebi tendenciją, kad telefoniniai sukčiai dažnai apsimeta teisėsaugos pareigūnais.

Vidaus reikalų ministerija mano, kad problemos mastą gerokai sumažintų privaloma išankstinio mokėjimo SIM kortelių registracija. Tačiau vienas iš mobiliojo ryšio operatorių tvirtina, kad toks įpareigojimas tik pabrangintų paslaugas visiems klientams ir būtų lengvai apeinamas. Kad jis neduotų naudos, rodo ir naujausia kaimyninės Lenkijos patirtis.

Scenarijus kartojosi

"Laba diena, kliente, jus trukdo "Swedbank" konsultantas. Sakykite, ar jūs šiuo metu atliekate bankines operacijas savo sąskaitoje? Matome, kad iš jūsų sąskaitos bandoma pervesti 1 200 eurų..." - tokio telefoninių sukčių skambučio prieš keletą dienų sulaukė "Vakarų ekspreso" žurnalistė.

Tiek ji, tiek panašaus skambučio prieš savaitę sulaukęs klaipėdietis Nerijus pripažįsta, kad skambinusieji kalba taip įtaigiai, jog iš pradžių tikrai patiki, jog tau skambina banko darbuotojas.

"Užkibti ant jų kabliuko gali bet kas, ypač jei sąskaitoje tikrai yra nemažai pinigų", - svarstė Nerijus.

Daugiau skaitykite dienraštyje "Vakarų ekspresas"

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder