Klaipėdoje buriasi neįprasta bendruomenė

Klaipėdoje buriasi neįprasta bendruomenė

„Jei prekės ženklas nenori keisti pasaulio ar yra nenuoširdus – jis neturi ateities“,- šis šūkis šįmet lydėjo tradicinio kūrybiškiausio festivalio „Kanų liūtai“ išrinktų geriausių pasaulio reklamų apdovanojimus.

Klaipėdos reklamos agentūra „Stand Up“ jau kelerius metus iš eilės savo klientus kviečia į nemokamą geriausių metų reklamų peržiūros seansą.

Įmonės vadovė Inesa Budginė pastebi, kad pildosi prognozės, kurių realumu buvo sunku patikėti prieš gerą dešimtmetį: “Uostamiestyje dirbame su daugeliu smulkių, vidutinių ir stambių kompanijų, tarp kurių - ne tik Klaipėdos įmonės, tokios kaip „DFDS Seaways“, bet ir pasaulinio lygio prekės ženklas „Samsung“.

2004-2005 metais svajonė, kad galime tapti versliu ir inovatyviu miestu, kuriame gajus suvokimas apie šiuolaikinės reklamos formų ir kanalų naudą, pagaliau virsta tikrove“.

Reklamos agentūros vadovės teigimu, susidomėjimas reklamos efektyvumu, nestandartiniais rinkodaros sprendimais ir tikėjimas įvaizdžio ir pardavimų sinergijos galia tvirtai apsigyveno Klaipėdoje: „Stebime, kaip vis daugiau verslo atstovų tiki ir supranta, kad kūryba ir nestandartinės idėjos suteikia postūmį augti, plėstis, didina klientų ar vartotojų lojalumą. Drįstame teigti, kad šiuo metu Lietuvos pajūryje buriasi nuovoki, naujovėmis besidominti reklamos mylėtojų bendruomenė“.

Geriausių šių metų festivalio „Kano liūtai“ reklamų peržiūrą susirinko 115 verslo atstovų. Stand up reklamos agentūros vadovė įsitikinusi, kad kasmet didėjantis susidomėjimas profesionalia reklama ir jos efektyvumu verslius klaipėdiečius paskatins naujiems iššūkiams.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder