Parodoje atsiskleidžia nuostabi moters būties akimirkų panorama. Šalies tapytojai, grafikai, skulptoriai, keramikai, porceliano bei stiklo meistrai pristatė rinktinius savo darbus.
"Parko" galerijos savininkė Jolanta Gutauskienė juokavo, jog brangiausias parodos paveikslas - Edvardo Malinausko "Jaunystės siautulys", kuriame nutapyta nuogalė, apsupta žirgų su nuogais raiteliais, yra neparduodamas. Jį dailininkas marinistas sukūrė, kai dar jo nebuvo paviliojusi jūra. Anuomet jis tapė siela ir kūnu gražias, gundančias moteris.
"Moterys, kurios atėjo į parodą, yra kur kas gražesnės už mūsų nutapytus portretus. Per gražų moters kūną galima perduoti jos savitumą, džiaugsmą, be jos ir vyrų nebūtų. Moterys teikia ne tik nusivylimo, bet ir taurumo, džiaugsmo. Tai - neišsenkama tema literatūroje, skulptūroje ir tapyboje", - sakė E. Malinauskas.
Universalus Klaipėdos menininkas Romas Klimavičius pateikė ir skulptūrą, ir tapybos darbą. Šiam dailininkui kūryba yra malda, o meldžiasi jis savaip: darydamas instaliacijas iš grūdų, stiklo ir net iš tablečių. Gi paroda jam - ringas, kur kaunasi su kitais kūrėjais.
Kaip visada, klaipėdiečio Virginijaus Viningo moters portretas, pavadintas "Ekstazė" - drastiškas, ryškus, perteikiantis laisvos, rutinos nei taisyklių nesuvaržytos, gal ir fatališkos damos charakterį.
Vytauto Balsio skulptūra tarsi perkelia į anapusinį vizijų, mistikos pasaulį. Jis sakosi esąs konservatyvus, mėgstantis tradicines, klasikines medžiagas ir technologijas. Gal todėl jam sekasi atverti ir sukurti rojaus sodus, moteris, paragavusias uždrausto vaisiaus.
Parodoje eksponuojamos net trys skulptoriaus Klaudijaus Pūdymo skulptūros: "Torsas", "Elniaragė" ir "Mūza".
"Po mišką vaikščiodamas žmogus gėrisi primityvia gamta, grakščiai susirangiusia šaka. Aš sąmoningai, profesionaliai pasirinkau "Elniaragę", atspindinčią moters- motinos glaudų ryšį su žeme. Kas mano mūza? Tai - sapnų ir svajonių moteris, kurios tikrovėje net nėra", - kalbėjo K. Pūdymas.
Rašyti komentarą