Interneto sensacijos: kokie vaizdeliai 2016 m. sužavėjo pasaulį

Interneto sensacijos: kokie vaizdeliai 2016 m. sužavėjo pasaulį

Menekenų iššūkis, mašinos karaokė ir bėgančio žmogaus šokis – tik dalis internautus 2016 m. dominusių įvykių. Dauguma jų įtraukė ne tik jaunuolius, kurie dalį vyravusių madų sukūrė, bet ir garsenybes ar net pirmąją JAV ponią.

Manekenų iššūkis

Savotiškas žaidimas, kurį galima būtų pavadinti „Pavirsk manekenu“ (angl. mannequin challenge) sulaukė ne tik interneto vartotojų, bet ir kino, muzikos, sporto žvaigždžių dėmesio. Veiksmo dalyviai turi kelioms akimirkoms sustingti kokia nors poza kaip manekenai, o vienas žmogus juos filmuoja. Fone paprastai groja Ray Sremmudo atliekama daina „Black Beatles“.

Šis pokštas, pradėtas poros moksleivių iš Džeksonvilio miesto Floridos valstijoje, tapo globaliu reiškiniu. Vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose „Twitter“, „Instagram“ ir „YouTube“ paskelbė daug kas: nuo paprastų moksleivių, nusifilmavusių tiesiog savo klasėse, iki futbolo komandų ar televizijos serialų aktorių.

Kai kurie muzikos atlikėjai į veiksmą įtraukė ir savo gerbėjus – pavyzdžiui, Britney Spears surengė tokį manekenų filmavimą savo pasirodymo Las Vegase metu. Internetinei sensacijai abejingi neliko ir politikai – manekenais kelioms akimirkoms lėktuve savo rinkimų kampanijos metu buvo pavirtusi Hillary Clinton, o Michele Obama Baltuosiuose rūmuose nusiflimavo su NBA čempionais – Klivlando „Cavaliers“ komanda.

Tokie vaizdo įrašai internete sulaukė milžiniško populiarumo ir surinko nuo 1 iki 10 mln. peržiūrų.

Mašinos karaokė

Dar viena muzikinė interneto sensacija – šiais metais išpopuliarėjęs „carpool caraoke“ – karaokė mašinoje. Žmonės filmuoja, kaip mašinos salone klausosi radijo ir kartu dainuoja tuo metu grojamą dainą. Panašūs vaizdo įrašai pradėjo plisti po to, kai per amerikiečių televizijos kanalą CBS rodomos vakarinės laidos „The Late Late Show“ vedėjas Jamesas Cordenas pradėjo dainuoti karaokę savo automobilyje. Jo laidos žiūrovai mato, kaip jis kartu su kokiu nors atlikėju važiuoja mašina ir dainuoja tų dainininkų dainas.

J. Cordeno laidoje dalyvavo tokios garsenybės, kaip Lady Gaga, Eltonas Johnas, Madonna, Rodas Stewartas, grupė „Red Hot Chili Peppers“. Populiariausias vakaro šou vedėjo muzikinis pasivažinėjimas – su dainininke Adele – „YouTube“ buvo peržiūrėtas 140 mln. kartų.

Mašinoje karaokę dainavo ir pirmoji JAV ledi M. Obama bei Jungtinių Valstijų olimpinė plaukimo komanda. Mašinos salone dainų vakarėlius kuria ne tik garsenybės, bet ir videotinklaraštininkai, paprasti žmonės filmuoja kartu su atlikėjais dainas traukiančius savo vaikus.

Šimto sluoksnių iššūkis

Kita šiemet interneto bendruomenėje paplitusi įdomybė – šimto sluoksnių iššūkis (angl. – hundread coats challenge). Socialiniame tinkle „YouTube“ šiuo metu išpopuliarėjusios mados ir grožio tinklaraštininkės filmavo, kaip užsitepa šimtą sluoksnių makiažo pagrindo, lūpų dažų, blakstienų tušo, plaukų lako arba net visų makiažo priemonių iš karto.

Idėją pasigavo ir išdaigas filmuojantys interneto veikėjai – jie tepėsi ant veido šimtą sluoksnių klijų arba nagų lako. Kai kuriuos įrašus interneto vartotojai peržiūrėjo daugiau nei 14 mln. kartų.

Buteliuko mėtymo iššūkis

Pamėtėti geriamo vandens buteliuką į orą taip, kad jis nusileistų ant dugno, – štai tokį užsiėmimą pradėjo amerikietis paauglys Mike`as Senatore`as. Šį savo įgūdį jis parodė per mokyklos talentų konkursą – vaikinas pademonstravo, kaip per petį meta puspilnį vandens buteliuką ir šis nusileidžia tiesiai ant dugno.

Vaizdo įrašui išplitus socialiniuose tinkluose, visi internautai nusprendė pabandyti mesti vandens buteliuką patys. Veiksmą bandantys pakartoti žmonės atrado neįprastų būdų tai padaryti – vandens buteliuką metė užlipę ant kopėčių arba pro važiuojančios mašinos langą. „YouTube“ yra šimtai vaizdo įrašų, kur žmonės bando pakartoti Mike`o judesį ir filmuoja savo reakcijas – vienas jų, paskelbtas kanale „Dude Perfect“, turi net 44 mln. peržiūrų.

Bėgančio žmogaus šokis

Bėgančio žmogaus (angl. – running man) šokis panašus į prieš metus išpopuliarėjusį šokį „Harlem Shake“. Šokį sukūrė du Jungtinėse Valstijose esančio Merilando universiteto krepšinio komandos žaidėjai.

Šokio esmė – atlikti bėgančio žmogaus judesio variaciją pagal populiarią 1990 m. dainą „My Boo“, atliekamą Ghost Town DJ`s, ir savo šokį nufilmuoti.

Dviejų studentų paskleistas virusas užkrėtė ir aukščiausias amerikiečių futbolo ir krepšinio lygų komandas. Kevino Vincento ir Jeremiah Hallpo sukurtas vaizdo įrašas paprastus vaikinus išpopuliarino ne tik internete, bet ir perkėlė į televizijos ekranus – juos savo laidoje kalbino garsioji vedėja Ellen DeGeneres.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder